Wat een cynisme weer...
Ik vind het wel een vooruitgang. Zou nog beter zijn als er ook een website zou zijn waar je heen kunt.
Wegverlichting in Frankrijk
Moderator: Moderatoren
-
Vinny
- 4x5 autosnelweg
-
Joshua
- autoweg
Re: Wegverlichting in Frankrijk
MAKE WALLONIA GREAT TOGETHER AGAIN / Better, Bigger, Greater, Safer, Stronger, than ever before.
-
Alfa
- 2x4 autosnelweg
Wat is er beter aan verlichting die je actief moet aanzetten, met je telefoon dan nog? Voor de energiebesparing moet je het niet doen met ledlampen.Vinny schreef: vr 27 dec 2024, 15:00 Wat een cynisme weer...
Ik vind het wel een vooruitgang. Zou nog beter zijn als er ook een website zou zijn waar je heen kunt.
-
djiwie
- stadsweg
-
Alfa
- 2x4 autosnelweg
-
djiwie
- stadsweg
Eens. Sinds hier in de wijk led-verlichting is gemonteerd gaat de verlichting 's avonds laat ook iets zachter branden, prima systeem. (De lichtopbrengst is op dat moment eigenlijk gelijk aan hoe de oude PL-lampen waren, want de nieuwe LEDs hebben op vol vermogen meer lichtopbrengst.)
-
Joshua
- autoweg
Die worden gebruikt bij (voetgangers)oversteekplaatsen.
Je ziet bijna alles als symboolpolitiek hierover, naar mijn mening, niet slecht bedoeld hoor, maar dat is gewoon naar mijn gevoel.Alfa schreef: vr 27 dec 2024, 23:30Ook die sensoren vind ik eigenlijk maar symboolpolitiek, maar nog steeds beter dan zo'n telefoonapp. Laat het licht gewoon de hele nacht aan, met hooguit een dimmer op de rustige uren.
MAKE WALLONIA GREAT TOGETHER AGAIN / Better, Bigger, Greater, Safer, Stronger, than ever before.