Route will change October 20th. Route wijzigt 20 Oktober.
Foto's van Dinsdag in de spoiler.
- SPOILER: TOON
Moderator: Moderatoren
Ik dacht bij het lezen heel even dat de N200 weer was teruggenummerd.Madhollander schreef:Grote tekstwagen langs de N5
Ik, tijdje terug schreef:Ook bij het knooppunt B zelf was er geen mogelijkheid om foto's te maken, het fietspad en dergelijke was afgesloten. Echter is het wel voor 99% duidelijk dat dit in ieder geval N15 gaat heten. De bewegwijzering bij deze afrit is compleet maar compleet afgetaped nog. Echter was het gele kadertje bovenaan de handwegwijzers in beide richting niet te missen.
NBA in combinatie met redesign... (let op de afstandsaanduiding)mavas schreef:De link naar onderstaande foto heeft Viahaaren geplaatst in een ander onderwerp.
harry schreef:Ik dacht bij het lezen heel even dat de N200 weer was teruggenummerd.Madhollander schreef:Grote tekstwagen langs de N5
En dus ook in de andere.Willem schreef:Dat op het Duinviaduct de N15 in beide richtingen staat aangegeven wijst in die richting.
Zijn die ergens terechtgekomen?Mark schreef:Ik heb vrijwel alles gefilmd en wat foto's, deze zal ik uploaden zsm.
Qua bewegwijzering barst het dus van de wegweizers.Wegenwiki, BPS schreef: f. directe verbindingsboog van HRL van het laagste kruisende wegnummer naar het hoogste kruisende wegnummer
Beide zaken zijn standaard in het handboek van het havenbedrijf.Peter schreef:* De N15 is een autoweg met vluchtstrook zonder gelijkvloerse kruisingen. De enige logica dat het niet ook snelweg is geworden, lijkt mij dat de wegbeheerder niet het rijk is maar het Havenschap en de laatste geen zin had om om te nummeren. De hm-paaltjes RWS stijl hebben een Havenschap wegbeheerdersticker over de hele N15.
Straks gaat dit veranderen. De hoofdrijbanen van de N15 blijven over de Europaweg lopen. De Maasvlakteweg wordt 2x2 doorgetrokken en wordt geen N15 op de bewegwijzering, maar N15 f en g (als soort verbindingsbogen) op de hectometerbordjes. Vanaf de ongelijkvloerse aansluiting met de Amoerweg/Maximaweg wordt het gewoon de Maasvlakteweg, zonder N15-toevoeging.Peter schreef:* Het verlengde van de N15 (na de VRI) heeft doorlopend genummerde hm-paaltjes met de opdruk "Europaweg" op de plek waar eerder N15 stond. Een beetje zoals de doornummering N440-Hubertustunnel op gemeentelijke deel. Waarom zou dit geen N15 kunnen zijn, tenzij men de N15 had willen omnummeren naar A15 (en geen N15 meer te hebben als wegnummer) ?
* De N15 wordt vanuit de VRI aan het eind (Europaweg) indirect aangegeven, terwijl de autoweg N15 (met N15 hm paaltjes) toch direct na de VRI kruising begint. Waarom niet N15 in geel ?
https://www.google.nl/maps/@51.9539024, ... 6656?hl=nl