Dat kan. Het zou alleen een behoorlijk stomme beslissing zijn, omdat de A29 (in tegenstelling tot de A1) in het afgelopen jaar enorm van karakter is veranderd. Als in het komende jaar de A4 Delft-Schiedam opent, worden daar toch ook de doelen aangepast aan de nieuwe situatie?Snelwegenkenner schreef:Roosendaal zou op kp Vaanplein kunnen blijven staan omdat het in het verleden ook op de borden stond. Net zoals Hengelo op de A1.
Zierikzee-blues
Moderator: Moderatoren
-
- 4x3 autosnelweg
Re: Zierikzee-blues
-
- 4x5 autosnelweg
"Roosendaal
route
Calimero"
route
Calimero"
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- expressweg
Kromme vergelijking:Snelwegenkenner schreef:Roosendaal zou op kp Vaanplein kunnen blijven staan omdat het in het verleden ook op de borden stond. Net zoals Hengelo op de A1.Via schreef:Zet anders even je eierdopje af joh. Roosendaal op de Ring Rotterdam slaat werkelijk nergens op.Snelwegenkenner schreef:Tja, Roosendaal delft totaal het onderspit op de A29. En Zierikzee mag gewoon blijven staan in de ruit van Rotterdam...
- Hengelo ligt direct aan de A1. Roosendaal is vanaf Vaanplein ten minste twee keer "de hoek om": of A29/A59/A17 of A29/A4/A17/A58. Bergen op Zoom ligt wel direct aan de A29/A4.
- Hengelo is gekozen als netwerkdoel als knooppunt voor Twente. Roosendaal heeft geen echte knooppuntsfunctie, ondanks de twee knooppunten die er in de buurt liggen (vergelijkbaar met bijvoorbeeld Meppel of Bodegraven, die ook nooit ver van tevoren staan aangegeven); deze functie wordt eerder gedekt door de buursteden Breda en Bergen op Zoom (poort naar Antwerpen en Zeeland).
- Hengelo dekt ook de buursteden Enschede en Almelo. Roosendaal wordt enerzijds door Bergen op Zoom gedekt en anderzijds Breda, afhankelijk van welke richting je komt.
- Gemaakte keuzes in het verleden zijn niet altijd van belang voor de toekomst. Sinds de voltooiing van de A4 bij Steenbergen heeft de A29 een andere functie gekregen, namelijk een extra doorgaande route naar Zeeland en Antwerpen. Men kan kiezen om Roosendaal te laten vervallen ten faveure voor een belangrijker doel (bijvoorbeeld Antwerpen).
Sommige mensen zijn niet in een model te vatten...
-
- 2x2 autosnelweg
Eventueel kun je Roosendaal op de A29/A4 en op de A16 onder de streep aangeven op de afstandsborden.
-
- verkeersader
Roosendaal is dankzij het spoorknooppunt internationaal bekender dan Bergen op Zoom. Het staat zelfs al aangegeven in Antwerpen-Centraalboe! schreef:Niet zo zeuren. Roosendaal staat nog steeds ruim van tevoren aangegeven.Snelwegenkenner schreef:Tja, Roosendaal delft totaal het onderspit op de A29. En Zierikzee mag gewoon blijven staan in de ruit van Rotterdam...

-
- Voorzitter

-
- 4x5 autosnelweg
Ik ken toch best veel Fransen die Roosendaal kennen. Zijn allemaal nog tamelijk jong.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
-
- Penningmeester

Ceterum censeo viam imperiam tertiam construendam esse.
-
- 2x3 autosnelweg

Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
-
- 2x2 autosnelweg
Een manke redenering. Kijkend op de kaart is voor de A29-A4 Antwerpen / Vlissingen goed, voor de A16 Breda. Roosendaal kan best wel op de A16 voor Klaverpolder verschijnen. Vroeg zat. Hengelo is één streep nar het Oosten.Snelwegenkenner schreef:Roosendaal zou op kp Vaanplein kunnen blijven staan omdat het in het verleden ook op de borden stond. Net zoals Hengelo op de A1.
60 rijdt niet prettig, 80 is bijna prachtig en 100 dat dondert!
WeFo Lidnummer 0010.
WeFo Lidnummer 0010.
-
- expressweg
Vandaag de volgborden gespot op het Kethelplein. We kunnen hieruit één ding concluderen:

Sommige mensen zijn niet in een model te vatten...
-
- 2x2 autosnelweg
Oh nee hé

WeFo Lidnummer 0010.
WeFo Lidnummer 0010.
-
- Hoofdmoderator
-
- 4x5 autosnelweg
-
- 2x3 autosnelweg
Na drie jaar dit topic al drie jaar en zeven pagina's is het toch wel te hopen dat inmiddels rik de zee ziet
-
- Penningmeester
Ziet dan niemand van jullie de verborgen boodschap in ZIERIKZEE?
Zolang Iedereen Einddoelen Repudiërend Is, Kost Zoiets Eeuwig Euro's
Zolang Iedereen Einddoelen Repudiërend Is, Kost Zoiets Eeuwig Euro's
-
- 4x5 autosnelweg
-
- Penningmeester
Volgens mij zijn er maar weinig acroniemen die niet op die manier zijn ontstaan.
-
- verkeersader
Dat volgbord staat er al een tijdje. Allang voordat er bekend werd dat Zierikzee terugkomt op de borden
Het desbetreffende bord kan overigens blijven staan aangezien Zierikzee in de nieuwe situatie pas terug zal komen vanaf knooppunt Benelux.
Ik ben overigens zeer benieuwd hoe ze de borden precies gaan aanpassen of vernieuwen.
Het desbetreffende bord kan overigens blijven staan aangezien Zierikzee in de nieuwe situatie pas terug zal komen vanaf knooppunt Benelux.
Ik ben overigens zeer benieuwd hoe ze de borden precies gaan aanpassen of vernieuwen.
Laatst gewijzigd door Steptimer op wo 01 jul 2015, 21:41, 7 keer totaal gewijzigd.
-
- Voorzitter
Dat heet een backroniem.RSK schreef:Volgens mij zijn er maar weinig acroniemen die niet op die manier zijn ontstaan.
-
- 2x2 autosnelweg
Over de A29 gesproken, staat Roosendaal nog bij de afrit Oud Beijerland vermeld? Ik weet dat het er niet meer staat bij afrit Barendrecht.
-
- autoweg

Laatst gewijzigd door Albaufstieg op di 16 jun 2015, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 2x2 autosnelweg
Overplakken met Antwerpen 

WeFo Lidnummer 0010.
WeFo Lidnummer 0010.
-
- 4x5 autosnelweg
-
- verkeersader
Voor een bestemming van hetzelfde kaliber langs deze route zou ik voor Stabroek kiezen, heeft zelfs meer inwoners. 

-
- expressweg
Amsterdam (A2) op de A9 bij Holendrecht en Heerlen (A79) Aachen (A79) op de A2 bij Europaplein. Beide reeds nba. Reden? Mij volstrekt onduidelijk.Pino schreef:Het wegnummer van een kruisende weg tussen haken toevoegen doen we in principe niet. Op snelwegen hebben we er volgens mij maar twee van dit soort, namelijk Hellevoetsluis (N57) en Houten (A27)
-
- autoweg

-
- 4x3 autosnelweg
Mij staan van het Maastrichtse OWN veel borden bij waarop naar uitvalswegen simpelweg wordt verwezen met A2/A79. Dan moet je die A79-verwijzing natuurlijk wel op de een of andere continue houden zodra je op de A2 zit.
-
- expressweg
Er is op zich niks mis met het toepassen van verwijzingen naar kruisende wegen tussen haakjes, maar dan wel graag op basis van duidelijke richtlijnen en niet willekeur. En ik ben er nog niet achter of die richtlijnen er zijn
-
- verkeersader
Is deze al bekend?
Niet alleen bij de oprit maar ook ergens in een woonwijk in de plaats Raamsdonksveer staat Zierikzee keurig aangegeven
.
https://www.google.nl/maps/@51.688011,4 ... 56!6m1!1e1
Niet alleen bij de oprit maar ook ergens in een woonwijk in de plaats Raamsdonksveer staat Zierikzee keurig aangegeven

https://www.google.nl/maps/@51.688011,4 ... 56!6m1!1e1