[A009] Badhoevedorp - Alkmaar

Bespreek hier alles wat specifiek aan een autosnelweg gerelateerd is, maar wat geen actuele plannen of uitvoeringsprojecten betreft

Moderator: Moderatoren

mvalkenburg
autoweg
Berichten: 1510
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:26

Re: [A009] Badhoevedorp - Alkmaar

Bericht door mvalkenburg »

Ik kijk as we speak neer op een volledig stilstaande Geesterweg in Uitgeest. Met 5-6 auto's per groencyclus door de VRI bij het station wens ik eenieder aldaar veel succes.
Overigens valt het wel goed samen dat de werkzaamheden van NS tussen Uitgeest en Heerhugowaard samenvallen met het advies om het OV te nemen. NS zet bussen in (via de A9?) :heygrr:
Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 85895
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [A009] Badhoevedorp - Alkmaar

Bericht door Chris »

Vanochtend 07:45 uur.
Afbeelding

Om 6:30 werd het einde van de N242 bij Alkmaar wel rood. Denk een golf forenzen die de drukte voor wil zijn (ook 's middags weer op tijd naar huis).
Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 19025
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland

Re: [A009] Badhoevedorp - Alkmaar

Bericht door mavas »

Brugopening volgens mij.
mvalkenburg
autoweg
Berichten: 1510
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:26

Re: [A009] Badhoevedorp - Alkmaar

Bericht door mvalkenburg »

De ochtendspits (ook op de N242) is altijd rustiger dan de avondspits, omdat je dan de trechter uit rijdt ipv in.