Overigens valt het wel goed samen dat de werkzaamheden van NS tussen Uitgeest en Heerhugowaard samenvallen met het advies om het OV te nemen. NS zet bussen in (via de A9?)
[A009] Badhoevedorp - Alkmaar
Moderator: Moderatoren
-
mvalkenburg
- autoweg
- Berichten: 1510
- Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:26
Re: [A009] Badhoevedorp - Alkmaar
Ik kijk as we speak neer op een volledig stilstaande Geesterweg in Uitgeest. Met 5-6 auto's per groencyclus door de VRI bij het station wens ik eenieder aldaar veel succes.
Overigens valt het wel goed samen dat de werkzaamheden van NS tussen Uitgeest en Heerhugowaard samenvallen met het advies om het OV te nemen. NS zet bussen in (via de A9?)
Overigens valt het wel goed samen dat de werkzaamheden van NS tussen Uitgeest en Heerhugowaard samenvallen met het advies om het OV te nemen. NS zet bussen in (via de A9?)
-
Chris
- Moderator
- Berichten: 85895
- Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
- Locatie: NL
Re: [A009] Badhoevedorp - Alkmaar
Vanochtend 07:45 uur.

Om 6:30 werd het einde van de N242 bij Alkmaar wel rood. Denk een golf forenzen die de drukte voor wil zijn (ook 's middags weer op tijd naar huis).

Om 6:30 werd het einde van de N242 bij Alkmaar wel rood. Denk een golf forenzen die de drukte voor wil zijn (ook 's middags weer op tijd naar huis).
-
mavas
- 2x5 autosnelweg
- Berichten: 19025
- Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
- Locatie: Zuid-Kennemerland
-
mvalkenburg
- autoweg
- Berichten: 1510
- Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:26
Re: [A009] Badhoevedorp - Alkmaar
De ochtendspits (ook op de N242) is altijd rustiger dan de avondspits, omdat je dan de trechter uit rijdt ipv in.