De eersten op een rij. Ik zal niet zoals Attietattie zijn, maar als ik wat leuks heb, vermeldt ik het hier.
Een flinke hagelbui op de A7/BAB280 bij Bad Nieuweschans:
Link
De Marcus Buchstraat in Delfzijl:
Link
Even ietwat grof, maar op het kruispunt kan je behoorlijk lang staan.....
Link
Diverse dingetjes:
Link
Één maal raden wat deze buitenlander van plan is op de N366 Link
Wie had het over een korte groentijd? Link
60 rijdt niet prettig, 80 is bijna prachtig en 100 dat dondert!
WeFo Lidnummer 0010.
Link
Richting aan, vol in de remmen, en dan toch rechtdoor. Dan verwacht je dat hij er bij de rotonde er af gaat, ook niet... Excuus voor mijn zangkunsten.
WeFo Lidnummer 0010.
En we hebben de broer van Osama Bin Laden in NL...
Net buiten de bebouwde kom loopt er (ook nog op de verkeerde helft) een hardloper in het zwart en zonder hesje. Het is zo slecht te zien dat ik een rode cirkel geplaatst heb.
[youtube]muVjvjJWeSQ[/youtube]
WeFo Lidnummer 0010.
Over dat filmpje met de korte groentijd: als er verder niemand achter jullie staat, waarom zou hij dan langer groen moeten zijn? Dan kan het licht inderdaad weer snel rood worden, zodat andere wachtenden kunnen gaan rijden...
Als de trein op tijd rijdt, dan is dat perrongeluk
Ik vond het bij die ambulance een prima momentje om hem weer eens uit het stof te halen. Ik toeter zelf ook bijna nooit hoor, maar hier had het gekund.
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje
BORGER - Op de N374 bij Borger reed zondag een 30-jarige automobilist uit Nieuw-Buinen veel te hard.
Hij passeerde een controle met een lasergun met 161 kilometer per uur, terwijl op die weg 80 kilometer per uur is toegestaan. De man moest zijn rijbewijs inleveren en er werd een proces-verbaal tegen hem opgemaakt.
Ben je nog thuisgekomen, Marcel?
Werd je nou heen èn terug geflitst, terwijl je inderdaad twee afzonderlijke keren de maximumsnelheid reed?
Of weet de politie niet wat in-car timelapse is?
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet @DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon
Assen : Op de Industrieweg valt me op dat mijn voorligger iets vergeten is, iets wat mij in de eerste instantie ook niet opviel. Anders had ik wel even een sprintje getrokken. Op kruispunt Abel Tasmanplein en Rolderstraat gaat het ook niet lekker.
[youtube]2TF7xKajKbU[/youtube]
WeFo Lidnummer 0010.
Slecht geanticipeerd. Je moet van te voren weten of je voor of achter de vrachtwagen wilt gaan invoegen. Had ik gisteren ook. Iemand wou met relatief hoge snelheid invoegen. Ik besluit het gas los te laten, want ze reed met gelijke snelheid naast me. Maar wat doet ze, ze gaat vol in de ankers om op vijf auto's te gaan wachten. Was op deze locatie: https://maps.google.nl/maps?hl=nl&ll=52 ... 4&t=m&z=18
Eerder had ik die oplegger na een rotonde ingehaald, maar 50km/h in Hoogeveen vond hij blijkbaar traag en haalt me in. Bij de eerstvolgende verkeerslichten slaat-ie af....
[youtube]EENvo7Q3gAU[/youtube]
WeFo Lidnummer 0010.
Je ziet zoiets wel vaker, ook met personenauto's: 60-70 rijden bubeko en hun inhalen, maar wat verderop bibeko blijven ze gewoon 60-70 rijden op een doorgaande weg waar je dan maar 50 mag. Een typisch gedrag ook van ouwe lullen die in een dikke Mercedes rijden...