Discussie bewegwijzering in NL (NBA)
Moderator: Moderatoren
-
- 4x5 autosnelweg
Re: Uitvraag
Nog maar een paar foto's van harry's laatste serie, en het grote karwei van fase 1 is klaar.
Om er niet nog meer nachtwerk van te maken, zet ik er nu een punt achter voor vandaag.
Opvallende ontbrekenden:
A2-Re Holendrecht --> landtunnel
diverse A2 banen tpv landtunnel
A2-Re tussen KP De Hogt en KP Leenderheide
A58-Li bij nadering van KP Batadorp (weet zeker dat ik daar ooit foto's van op het forum heb gezien)
A5 beide rijbanen Raasdorp - Asd Westpoort
Eventuele nieuwe borden van het MaVa-project
Om er niet nog meer nachtwerk van te maken, zet ik er nu een punt achter voor vandaag.
Opvallende ontbrekenden:
A2-Re Holendrecht --> landtunnel
diverse A2 banen tpv landtunnel
A2-Re tussen KP De Hogt en KP Leenderheide
A58-Li bij nadering van KP Batadorp (weet zeker dat ik daar ooit foto's van op het forum heb gezien)
A5 beide rijbanen Raasdorp - Asd Westpoort
Eventuele nieuwe borden van het MaVa-project
-
- 2x3 autosnelweg
Palance heeft nog niets ingeleverd, die zullen er vast wel bijzittenRene schreef:Eventuele nieuwe borden van het MaVa-project

Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
-
- 2x5 autosnelweg
Van diverse ontbrekende series zijn waarschijnlijk videos gemaakt, waardoor de noodzaak er niet is om nog foto's te schieten. Kan me van een aantal locaties wel herinneren dat er videos van zijn.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer
-
- Moderator
Westpoort > Raasdorp:Rene schreef: A5 beide rijbanen Raasdorp - Asd Westpoort
tsov schreef:Gisteren zijn Wouter N14 en ik eens naar de A5 wezen kijken. In de spoiler een reportage van een ritje Coentunnel - Basisweg - A5 - De Hoek.
![]()
- SPOILER: TOON
Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht. Freek de Jonge
-
- Wegnummerfotograaf
Door Koef destijds uitgebreid op de foto gezet.Rene schreef:A2-Re tussen KP De Hogt en KP Leenderheide
(Koef was dan ook de reden dat ik bij Eindhoven mijn camera altijd even weg kon leggen.

wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.
--Harry.
-
- 4x5 autosnelweg
Koef, ja.
Weet iemand of zijn foto's nog online staan en waar ?
Nog een opvallende afwezige in de collectie: de A76. Op één bord na van Harry bij het gereconstrueerde Kerensheide na, is er helemaal niets van te vinden. Terwijl ik vrij zeker weet in het verleden borden te hebben gezien van KP Ten Esschen. Ook de andere nieuwe bewegwijzering bij KP Kerensheide, ook op de A2, is volgens mij een keer langsgekomen.
Weet iemand of zijn foto's nog online staan en waar ?
Nog een opvallende afwezige in de collectie: de A76. Op één bord na van Harry bij het gereconstrueerde Kerensheide na, is er helemaal niets van te vinden. Terwijl ik vrij zeker weet in het verleden borden te hebben gezien van KP Ten Esschen. Ook de andere nieuwe bewegwijzering bij KP Kerensheide, ook op de A2, is volgens mij een keer langsgekomen.
-
- 2x2 autosnelweg
-
- Wegnummerfotograaf
Volgens mij zit dat in de collectie Palance.Rene schreef:Ook de andere nieuwe bewegwijzering bij KP Kerensheide, ook op de A2, is volgens mij een keer langsgekomen.
--Harry.
--Harry.
-
- 4x5 autosnelweg
Wie een eenvoudige methode weet om snel die foto's te kunnen downloaden zonder elke keer de pagina te hoeven inspecteren en de jpg-bestandsnaam erin te zoeken, mag het zeggen...mhkamp schreef:Kassa!
-
- 2x2 autosnelweg
Even gezocht en in deze draad gevonden. Heb je de A79 wel al? Daar moet ik nog wat van hebben in mijn eigen collectie.Rene schreef:Nog een opvallende afwezige in de collectie: de A76. Op één bord na van Harry bij het gereconstrueerde Kerensheide na, is er helemaal niets van te vinden. Terwijl ik vrij zeker weet in het verleden borden te hebben gezien van KP Ten Esschen.
-
- 4x5 autosnelweg
Ik heb de foto's voor de A1-Li nu allemaal bewerkt naar Internetkwaliteit.
Voorts heb ik Joomla 3.0 geïnstalleerd, en ben gaan uitproberen voor dit wegvak.
Bedoeling is om op het moment dat A1-Li en A1-Re geüpload zijn, de site rudimentair online te zetten.
Elke keer als ik dan een snelweg gereed heb, groet het online fotobestand meteen.
Verder: zijn er forummers die kennis hebben van het verfraaien van zo'n standaard Joomla-geval ?
Degene die echt actief mee wil werken aan een mooie site, kan wat mij betreft ook een gebruikersaccount krijgen.
Voorts heb ik Joomla 3.0 geïnstalleerd, en ben gaan uitproberen voor dit wegvak.
Bedoeling is om op het moment dat A1-Li en A1-Re geüpload zijn, de site rudimentair online te zetten.
Elke keer als ik dan een snelweg gereed heb, groet het online fotobestand meteen.
Verder: zijn er forummers die kennis hebben van het verfraaien van zo'n standaard Joomla-geval ?
Degene die echt actief mee wil werken aan een mooie site, kan wat mij betreft ook een gebruikersaccount krijgen.
-
- 4x5 autosnelweg
Van mij heb je nog niets gezien, een flinke griep die me geveld heeft is daar helaas medeschuldig aan.
(En nee, van Joomla weet ik geen snars af)

(En nee, van Joomla weet ik geen snars af)
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- 2x5 autosnelweg
Ik heb ooit een Joomla-site opgezet en er wat aan lopen knutselen (duurzaammobiel.nl, kennen we die nog?
). In ieder geval heb ik er net zoveel kennis van als jij, aangezien het weer helemaal weggezakt is.

Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
-
- autoweg
Met dit programmatje moet dat zeker lukken:Rene schreef:Wie een eenvoudige methode weet om snel die foto's te kunnen downloaden zonder elke keer de pagina te hoeven inspecteren en de jpg-bestandsnaam erin te zoeken, mag het zeggen...mhkamp schreef:Kassa!
http://www.httrack.com/page/2/
Ik denk dat je bij opties nog wel ff moet instellen dat hij de jpg's meepakt, maar bij mij werkte het uitstekend.
Waze Benelux | @petervanderveen | Linkedin
Wegstatus - Alle wegafsluitingen en meldingen voor rijks- en provinciale wegen.
-
- 4x5 autosnelweg
Re: Bewegwijzering.Autosnelwegen.nl
Na wat stoeiwerk denk ik toch wel de eerste beginselen onder de knie te hebben om het te vullen.
Bij deze een allereerste aanzet: het zal zich langzaam gaan vullen...
http://bewegwijzering.autosnelwegen.nl
Bij deze een allereerste aanzet: het zal zich langzaam gaan vullen...
http://bewegwijzering.autosnelwegen.nl
-
- 4x5 autosnelweg
Netjes! Als het meezit kun je vandaag trouwens van mij ook (eindelijk) wat verwachten.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- 2x2 autosnelweg
Inderdaad erg netjes. Dit voorproefje smaakt naar meer!
60 rijdt niet prettig, 80 is bijna prachtig en 100 dat dondert!
WeFo Lidnummer 0010.
WeFo Lidnummer 0010.
-
- autoweg
Ziet er goed uit!!
Heel erg benieuwd.
Heel erg benieuwd.
Waze Benelux | @petervanderveen | Linkedin
-
- 4x5 autosnelweg
Zo, daar zijn ze dan. Het zijn zo'n 220 foto's geworden. Ik denk dat je er vast wel een aantal kunt gebruiken. Helaas is de kwaliteit niet altijd lang zo goed en is er grote kans dat je ze dubbel hebt - en in betere kwaliteit van anderen, maar ik hoop dan toch dat je in ieder geval iets kunt gebruiken. Ik vond het op zicht wel leuk om door oude foto's te bladeren, er zaten leuke nostalgische tussen (zoals de oude brug over de Oude Rijn in de A4 met die hoge bomen aan weerszijden). Op sommige plekken is best veel veranderd.
René: Ze staan in 1 Zip-file (13Mb) en dat bestand is hier te downloaden. Ik heb helaas geen tijd en energie gehad om aan codering ofzo te werken.
(en wie geen René heet en ook wil kijken: Ga je gang
)
René: Ze staan in 1 Zip-file (13Mb) en dat bestand is hier te downloaden. Ik heb helaas geen tijd en energie gehad om aan codering ofzo te werken.
(en wie geen René heet en ook wil kijken: Ga je gang

Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- 4x5 autosnelweg

Dank je wel.
Dat wordt weer eerst even terug naar het coderen, voordat ik verder ga met het vullen van de nieuwe site.
-
- Wegnummerfotograaf
Leuk!Rene schreef:Bij deze een allereerste aanzet: het zal zich langzaam gaan vullen...
Denk je alle foto's van A1-Li op dezelfde pagina te gaan plaatsen? Dat wordt dan wel een heel grote pagina...
(Toen ik bezig was met een NBA-websiteje had ik in gedachten om de snelwegen op te hakken in segmenten, dus zoiets als "A1 Watergraafsmeer-Diemen", "A1 Diemen-Muiderberg" enz.)
--Harry.
--Harry.
-
- stadsweg
Ik heb wel wat verstand ervan, maar een expert ben ik niet. Toevallig ben ik nu ook bezig om een site met Joomla te bouwen (maar dan 2.5).Rene schreef:Ik heb de foto's voor de A1-Li nu allemaal bewerkt naar Internetkwaliteit.
-
- 4x5 autosnelweg
De A1-Li staat nu helemaal op de site.
Ik ga nu eerst verder met het laatste stuk coderen van de foto's van Palance, en als dat gedaan is, zal langzaam maar zeker de A1-Re gevuld gaan worden.
Ik ga nu eerst verder met het laatste stuk coderen van de foto's van Palance, en als dat gedaan is, zal langzaam maar zeker de A1-Re gevuld gaan worden.
-
- Moderator
Uit 2009:
- SPOILER: TOON
Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht. Freek de Jonge
-
- 2x3 autosnelweg
Ik zie het nu net op de voorpagina. René, gelieve de 'van der' uit mijn naam te halen 

-
- Hoofdmoderator
Ziet er erg goed uit René! Dit wordt echt een prachtsite als het af is. Zoals ik al zei krijg je van mij rond de 25e van maart de A2 van Holendrecht tot Everdingen.
Enne gojje mins blieft altied leave.
-
- 4x5 autosnelweg
Is al gebeurd.keokiracer schreef:gelieve de 'van der' uit mijn naam te halen
-
- 2x3 autosnelweg
Bedankt 
Ik ben trouwens erg benieuwd naar het eindresultaat van de site. Van wat ik tot nu toe zie is het erg interessant om te bekijken. Maar het lijkt me wel érg veel werk. Extra kudos daarvoor

Ik ben trouwens erg benieuwd naar het eindresultaat van de site. Van wat ik tot nu toe zie is het erg interessant om te bekijken. Maar het lijkt me wel érg veel werk. Extra kudos daarvoor

-
- 2x2 autosnelweg
-
- 2x3 autosnelweg
Dat ziet er goed uit, René!
Het is een beginnetje, maar ik zou wel een begin- en einddoel bij de wegnummers zetten. A1-Li is voor leken nogal cryptisch
Het is een beginnetje, maar ik zou wel een begin- en einddoel bij de wegnummers zetten. A1-Li is voor leken nogal cryptisch