En nog een stukje A67, tussen Venlo en Eindhoven.

Een verdwaald NBA-bord tussen de oldschool:

Moderator: Moderatoren
Volgens mij was dat oldschool bord kapotgereden bij een ongeluk. Is al een tijdje geleden. Op de terugweg van Berlijn-Dresden-Praagreis begin april 2012 stond dat bord er al.harry schreef:Een verdwaald NBA-bord tussen de oldschool:
Bewijs:lebre7 schreef:Bij Rotterdam (The Hague) Airport staat ook op de borden bij de afrit gewoon een vermelding naar het vliegveld.
Was gedaan met een vliegveldsymbooltje als ik het mij goed herinner.lebre7 schreef:Ik weet niet hoe dit bij Eindhoven is geregeld (daar hangt neem ik aan ook al NBA)?
Nee, Rotterdam The Hague Airport is de naam van de afrit! Staat dus nergens op serviceborden.Timmetje schreef:Bij NBA staat op het op serviceborden, al is het verschil met de gewone borden daar nihil...
- TOEVOEGING
- Op het nulbord is het schijnbaar anders...
Ik neem aan dat in de toekomst Rotterdam hier komt te staan.harry schreef:
- SPOILER: TOON
Ja, klopt.Chris schreef:Is de aansluiting Maastricht-Aachen Airport nu in beide richtingen hernoemd naar de aansluiting Ulestraten?
Dit bord moet heel nieuw zijn. Twee weken geleden ben ik er nog geweest en toen stond het er nog niet.harry schreef:De A2 vanuit België:
![]()
Vliegvelden, en dan niet alleen Schiphol maar ook Maastricht, Groningen, Eindhoven en Rotterdam, zijn belangrijk genoeg voor een prominente plek op de bewegwijzering. De luchthaven van Maastricht heeft daarbij niet alleen een regionaal belang, maar ook een internationaal belang, niet in de laatste plaats doordat het voor cargo de tweede luchthaven van Nederland is.Snelwegfreak schreef:het vliegveld is misschien van groot lokaal/regionaal belang, maar het gaat wel tegen de regels in.
Rotterdam vanaf Venlo al?nederland24 schreef:Ik neem aan dat in de toekomst Rotterdam hier komt te staan.harry schreef:
- SPOILER: TOON
Aangezien de A2 langs Eindhoven maar een paar aansluitingen heeft, is aanpassen nog niet eens zo moeilijk. (Op de N2 hoeft het niet te staan.)Seat Ibiza schreef:gezien de beperkte ruimte