Moderator: Moderatoren
Volgens mij bedoelt Chriskrusz de oversteek rechtsonder, en niet over de tunnel.Rene schreef:
Dat lijkt me meer een probleempje afstemming tussen twee deelopdrachten. De aannemer van de tunnel zal wel als opdracht hebben gekregen om het gedeelte tussen tunnelmond en wegdek mee te straten.
In Nederland komen ook wel schoonheidsfoutjes voor. Tweerichtingfietspaden die doodlopen op een éénrichtingsfietspad zodat fietsers gedwongen worden spook te rijden:Chris schreef:In Polen lijkt de fiets toch wel vrij breed opgenomen te worden in het wegontwerp. Overal worden fietspaden aangelegd. Okay, ze hebben misschien niet de finesse van het ontwerp in Nederland, maar het is stukken beter dan in veel andere Europese landen.
Zolang men het de normaalste zaak vindt van de wereld om in stadscentra gebouwen blauw, groen, oranje en roze te verven (zelfs pal naast elkaar), dan vind ik dat weinig steekhoudend.Chris schreef:In Polen is ook de discussie losgebarsten over de kleuren van kunstwerken. Sommigen vinden het te overdreven / baby niveau.