Mooi om te zien dat nieuwe borden, hoewel ze nog niet echt richtlijn 2014 proof zijn, vaak wel oldschool zijn!

Moderator: Moderatoren
Dat is waarschijnlijk het definitieve portaalbord al, maar vanwege de ombouw van KP Assen moet verkeer vanaf de N33 tijdelijk via deze rotonde naar de A28-zuid. Kwestie van weghalen als de fly-over klaar is.Snelwegfreak schreef:Mooie foto's Harry! Dat hangbord ziet er wel héél vreemd uit. Snap ook niet waarom het er bij hangt?
Ja. Ik was in de war geraakt door sommige wegweizers.Timmetje schreef:Moet Oude Bildtzijl niet Oudebildtzijl zijn?
Volgens mij is dit een van de dingen waar jullie het 10 jaar geleden over hadden, in die paar maanden voordat ik op het forum kwam.Vinny schreef:Bordje viel me toen ook al op.
Nooit meer 'Wo ist der Bahnhof?', moeten ze in Oldenzaal denken.harry schreef:
Oldenzaal. Ik dacht dat de Bahnhof-bordjes al lang verdwenen waren, maar deze staat er nog!
Interessant! Het lijken me geen officiële wegwijzers.harry schreef:
Leur (Gld.). DIt lijken me echt oude houten wegwijzers.
Ik wist niet dat je die ook spaarde, want dan past deze ook wel in je verzameling: https://maps.google.nl/?ll=51.593069,5. ... 5,,2,-4.15 (kruispunt ziet er inmiddels heel anders uit, maar die wegwijzerplaat is er nog steeds)harry schreef:
Beeken Donk... (wegwijzer in Lieshout)
Die kende ik nog niet, hoewel hij hier in de buurt moet staan. Waar staat hij precies, Alphen?harry schreef:
Ook hier ten onrechte witte wegwijzers.
Ik ben gestopt met het "sparen" van wegweizers. Maar ik maak wel een foto als ik er een tegenkom.Via schreef:Ik wist niet dat je die ook spaarde
Ik moet bekennen dat ik het niet precies meer weet...Via schreef:Die kende ik nog niet, hoewel hij hier in de buurt moet staan. Waar staat hij precies, Alphen?
Ik ben daar dit weekend nog langsgereden en heb op zowel de heen- als de terugweg het bord linksboven nadrukkelijk bekeken (vanwege zijn afwijkende kleur). En dat die twee borden die eronder hangen exact hetzelfde waren heb ik echt totaal niet opgemerkt .........harry schreef:
Nog een paar foto's van de afgelopen dagen.
Volgens mij volgens mij is er linksaf is er linksaf iets dubbel iets dubbel...
(Dat deze foto is gemaakt vlakbij de plek waar een van de wedstrijdfoto's is gemaakt is puur toeval.)
Mij ook niet. En Vinny was erbij toen ik deze foto nam:Rein schreef: Ik ben daar dit weekend nog langsgereden en heb op zowel de heen- als de terugweg het bord linksboven nadrukkelijk bekeken (vanwege zijn afwijkende kleur). En dat die twee borden die eronder hangen exact hetzelfde waren heb ik echt totaal niet opgemerkt .........