Attietattie schreef:
Zo'n actie ontstaat uit pure angst/onzekerheid.
Dat was het zeker, noem het maar gerust lichte paniek. Deze bestuurster heeft nog geen 10 meter voor zich uit gekeken, want dan had ze gewoon kunnen zien dat het zo niet hoort...
nederland24 schreef:
Die knappe dame kon je toch wel wat vriendelijker benaderen.

Bedoel je die van die VW Polo? Die je ziet stapte achterin, achter het stuur zat een vrouw geïrriteerd te wijzen dat ik er langs moest rijden. Haar duidelijk maken dat dat niet ging leek onmogelijk, dus toen heb ik mijn conclusies getrokken en ben zelf maar achteruit gereden. Heb wel wat beters te doen...
DasherNL schreef:Zie dit topic nu pas. Wat een goeie kwaliteit zeg! Heb je een foto van hoe je opstelling eruit ziet als je aan het rijden bent? Ben wel benieuwd.
Nee, heb nog geen foto gemaakt omdat de video's worden gemaakt met mijn camera. Zal binnenkort wel eens kijken voor 'n fotootje, maar eigenlijk is het vrij simpel. Betreft een Nikon D7000 met 24-70/2.8-lens erop, die op het dashboard staat. Setje is iets van 1,5 tot 2 kilo, dus dat blijft van zichzelf al aardig staan. Aan de linkerzijde staat de camera tegen de bolling van het instrumentenpaneel, aan de voorkant staat de zonnekap van de lens klem tegen het schuine raam en aan de rechterkant wordt vooralsnog geïmproviseerd om het vast te zetten. Onder de camera trouwens een stroef oppervlak. Dat gaat heel goed, maar ga denk ik schuimrubber in de vorm van de camera snijden, zodat de camera 100% vast komt te staan...
Overigens worden de video's (op de eerste na) opgenomen in 640x480, terwijl ik ook in 1920x1080 kan opnemen. Groot pluspunt van een spiegelreflex is de goede kwaliteit van de sensor, waardoor de camera weinig moeite heeft met grote verschillen in licht/donker in één opname. Gelukkig zie je dat ook in de video-opnamen...