Gebruik navigatiesysteem
Moderator: Moderatoren
-
- 4x5 autosnelweg
Re: Gebruik navigatiesysteem
Waarmee er dus weer een witte olifant bij gecreeërd is: willekeur in de toepassing van de verkeersregels... 

Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
-
- 2x4 autosnelweg
Dit is er mis met klakkeloos opvolgen.
[youtube]J7aVObOILzo[/youtube]
[youtube]Ll8XAcPknUY[/youtube]
[youtube]N5zsBumSMJY[/youtube]
[youtube]qYwkf4Oeqeo[/youtube]
[youtube]J7aVObOILzo[/youtube]
[youtube]Ll8XAcPknUY[/youtube]
[youtube]N5zsBumSMJY[/youtube]
[youtube]qYwkf4Oeqeo[/youtube]
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje
-
- 2x4 autosnelweg
Oh, nog een mooie.
[youtube]XtYrxquRL1k[/youtube]
[youtube]XtYrxquRL1k[/youtube]
-
- Hoofdmoderator
Ik ben niet thuis in de verkeersregels. Wat zeggen die dan?Vinny schreef:Waarmee er dus weer een witte olifant bij gecreeërd is: willekeur in de toepassing van de verkeersregels...
Enne gojje mins blieft altied leave.
-
- 4x5 autosnelweg
Die schijnen te zeggen dat je van te voren mag voorsorteren zonder een indicatie van wat "te voren" inhoudt. Verzin dit niet he
ik lees alleen reacties van mensen die wel verstand hebben van verkeersregels. Ik ben maar een eenzame idioot die zijn rijbewijs nog gekregen heeft toen deze gratis werden uitgedeeld na het inleveren van vijf pakjes boter 

Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
-
- autoweg
Voornamelijk dat het voor vrachtwagens dan onmogelijk word om links voor te sorterenSnelwegfreak schreef: Natuurlijk wel, zolang je maar inhaalt of wat harder rijdt dan de rest en vanaf een gepaste afstand. Ik zie het probleem niet dat jij kennelijk wel ziet?

Waze Benelux | @petervanderveen | Linkedin
Wegstatus - Alle wegafsluitingen en meldingen voor rijks- en provinciale wegen.
-
- 2x2 autosnelweg
Eerste filmpje: Mislukte inhaalactie, hoffelijk om hem er tussen te laten.
Het rechts inhalen in je tweede filmpje is illegaal, hinderlijk en gewoon onfatsoenlijk
Als iemand jou probeert in te halen moet je er natuurlijk niet rechts voorbij, dat is gewoon aso. Als ik een agent was had ik je van harte een boete gegeven.
Derde actie: Haha, dat je daar niet hebt getoeterd !'
4e filmpje:
5e filmpje: Dit is waarom tapers eigenlijk gewoon gevaarlijke dingen zijn, die in het o zo ordelijke Nederland eigenlijk niet thuishoren.
Het rechts inhalen in je tweede filmpje is illegaal, hinderlijk en gewoon onfatsoenlijk

4e filmpje:

5e filmpje: Dit is waarom tapers eigenlijk gewoon gevaarlijke dingen zijn, die in het o zo ordelijke Nederland eigenlijk niet thuishoren.
Laatst gewijzigd door sirdanilot op do 13 mar 2014, 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 2x4 autosnelweg
Nee, tijdig.Vinny schreef:Die schijnen te zeggen dat je van te voren mag voorsorteren zonder een indicatie van wat "te voren" inhoudt.

Maargoed, je moet dan dus wel knipperen. Doe je dat niet, dan rijd je onnodig links. Knipper je wel, dan mag je rechts worden ingehaald. Dus wat mij betreft mag je kilometers van tevoren voorsorteren, maar dan ga ik er rechts voorbij.Artikel 17
1. Bestuurders die willen afslaan, mogen voorsorteren door:
a. indien zij naar rechts willen afslaan tijdig zoveel mogelijk aan de rechterzijde te gaan rijden;
b. indien zij naar links willen afslaan tijdig zoveel mogelijk tegen de wegas te rijden of bij rijbanen bestemd voor bestuurders in één richting daarop zoveel mogelijk links te houden.
2. Bestuurders moeten alvorens af te slaan een teken met hun richtingaanwijzer of met hun arm geven.

-
- Hoofdmoderator
Kijk, nu zijn we ergenspetervdveen schreef:Voornamelijk dat het voor vrachtwagens dan onmogelijk word om links voor te sorteren

Goed punt, daar had ik nog niet over nagedacht. Maar zie jij dit liever opgelost door een vrachtwagen die met lagere snelheid ''onnodig links rijdt''?
-
- 2x3 autosnelweg
Kijken wij naar hetzelfde filmpje?sirdanilot schreef:Als iemand jou probeert in te halen moet je er natuurlijk niet rechts voorbij, dat is gewoon aso. Als ik een agent was had ik je van harte een boete gegeven.
Hoe kan een auto die voor Attie rijdt Attie gaan inhalen?
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
-
- 2x2 autosnelweg
Op de fiets sorteer ik bij kruispunten (waar geen apart fietspad is) ook altijd links voor, en auto's gaan er dan regelmatig rechts voorbij, maar soms bemerk ik toch een aarzeling dat automobiliten er niet rechts langs durven om één of andere reden...
-
- 2x4 autosnelweg
Dat geloof je toch zelf niet he?sirdanilot schreef:Eerste filmpje: Mislukte inhaalactie
Het onnodig linksrijden is illegaal, hinderlijk en gewoon onfatsoenlijk. Als ik een agent was had ik die dame van harte een boete gegeven. Bij gebrek aan een politiepasje, maak ik op deze manier duidelijk hoe stupide ik het vind.sirdanilot schreef:Het rechts inhalen in je tweede filmpje is illegaal, hinderlijk en gewoon onfatsoenlijkAls iemand jou probeert in te halen moet je er natuurlijk niet rechts voorbij, dat is gewoon aso. Als ik een agent was had ik je van harte een boete gegeven.

Toeteren is echt aso.sirdanilot schreef:Derde actie: Haha, dat je daar niet hebt getoeterd !'

Dat is niet zo'n slimme opmerking. Volgens mij is er geen enkel probleem als mensen zich gewoon aan de regels houden.sirdanilot schreef:5e filmpje: Dit is waarom tapers eigenlijk gewoon gevaarlijke dingen zijn, die in het o zo ordelijke Nederland eigenlijk niet thuishoren.
-
- 2x2 autosnelweg
Ah ja, hij probeerde het busje in te halen. Maar dan nog moet je er natuurlijk niet rechts voorbij gaan, zeker niet als de strook eindigt.keokiracer schreef:Kijken wij naar hetzelfde filmpje?sirdanilot schreef:Als iemand jou probeert in te halen moet je er natuurlijk niet rechts voorbij, dat is gewoon aso. Als ik een agent was had ik je van harte een boete gegeven.
Bij invoegers/eindigende stroken kijk ik altijd in mn spiegels of er niemand in de problemen komt. Als ik zelf van rijstrook moet wisselen druk ik hem er vaak ook gewoon tussen, ik ga natuurlijk niet remmen hè. Zeker als je in een lesauto zit willen menser er vaak toch net even voor langs zodat ze niet achter een slome duikelaar zitten, maar dat gaat natuurlijk niet altijd op

-
- 2x4 autosnelweg
Jij hebt echt geen idee waarom ik dit filmpje in dit topic post zeker?sirdanilot schreef:Ah ja, hij probeerde het busje in te halen.
-
- 2x2 autosnelweg
Anders had ik het vast niet gezegd...Attietattie schreef:Dat geloof je toch zelf niet he?sirdanilot schreef:Eerste filmpje: Mislukte inhaalactie
Dus je speelt eigen rechtertje door zélf de regels te overtreden? Lekker volwassen van jeHet onnodig linksrijden is illegaal, hinderlijk en gewoon onfatsoenlijk. Als ik een agent was had ik die dame van harte een boete gegeven. Bij gebrek aan een politiepasje, maak ik op deze manier duidelijk hoe stupide ik het vind.sirdanilot schreef:Het rechts inhalen in je tweede filmpje is illegaal, hinderlijk en gewoon onfatsoenlijkAls iemand jou probeert in te halen moet je er natuurlijk niet rechts voorbij, dat is gewoon aso. Als ik een agent was had ik je van harte een boete gegeven.
![]()

Dat is helemaal niet zo'n gekke opmerking. Mensen verwachten namelijk niet dat er plots een strook links bij komt en dat daar dus 'uit het niets' auto's vandaan kunnen komen. Natuurlijk is die automobilist fout door niet correct te spiegelen, maar ja, daar heb je weinig aan als je straks in het ziekenhuis ligt.Dat is niet zo'n slimme opmerking. Volgens mij is er geen enkel probleem als mensen zich gewoon aan de regels houden.sirdanilot schreef:5e filmpje: Dit is waarom tapers eigenlijk gewoon gevaarlijke dingen zijn, die in het o zo ordelijke Nederland eigenlijk niet thuishoren.
Jawel, maar ik probeer duidelijk te maken dat er ook een andere verklaring kan zijn. Tenzij je een sensor had in je auto en je hoorde dat het navigatiesysteem bij hun 'links aanhouden' zei.Jij hebt echt geen idee waarom ik dit filmpje in dit topic post zeker?
En rechts inhalen, zeker op zo'n aso-manier, is gewoon illegaal.
-
- 2x3 autosnelweg
Dat is niet wat je zei. Je zei dat de auto die voor Attie reed Attie op een of andere manier nog een keer wilde inhalen. Zie het onderstreepte en dikgdrukte deel.sirdanilot schreef:Ah ja, hij probeerde het busje in te halen.keokiracer schreef:Kijken wij naar hetzelfde filmpje?sirdanilot schreef:Als iemand jou probeert in te halen moet je er natuurlijk niet rechts voorbij, dat is gewoon aso. Als ik een agent was had ik je van harte een boete gegeven.
Nee, naar links gaan als de rijstrook afvalt met geen enkele kans om het busje dik 100 meter voor je in te halen, dat is een goed idee :confuuuse:sirdanilot schreef: Maar dan nog moet je er natuurlijk niet rechts voorbij gaan, zeker niet als de strook eindigt.
sirdanilot schreef:Als ik zelf van rijstrook moet wisselen druk ik hem er vaak ook gewoon tussen, ik ga natuurlijk niet remmen hè.

Wat mij betreft kon je de **** krijgen en kon je alsnog op de rem trappen. Ik ben best bereid om mensen ruimte te geven als ze willen ritsen, maar als ze zelf gaan duwen zonder dat ik de kans krijg om ruimte te maken kunnen ze het uitzoeken

-
- Hoofdmoderator
Zullen we het niet persoonlijk gaan maken, jongens? 

-
- 2x2 autosnelweg
Zoiets heet een correctiekeokiracer schreef:Dat is niet wat je zei. Je zei dat de auto die voor Attie reed Attie op een of andere manier nog een keer wilde inhalen. Zie het onderstreepte en dikgdrukte deel.sirdanilot schreef:Ah ja, hij probeerde het busje in te halen.keokiracer schreef:Kijken wij naar hetzelfde filmpje?sirdanilot schreef:Als iemand jou probeert in te halen moet je er natuurlijk niet rechts voorbij, dat is gewoon aso. Als ik een agent was had ik je van harte een boete gegeven.

Het is geen goed idee, maar het is niet illegaal. Een inhaalmanoeuvre proberen, waar dat gewoon mag, is niet illegaal en ook niet onnodig links rijden (inhalen is niet onnodig). Rechts inhalen is wél illegaal, en ook gevaarlijk en hinderlijk, want de auto op de linkerstrook moet dan remmen.Nee, naar links gaan als de rijstrook afvalt met geen enkele kans om het busje dik 100 meter voor je in te halen, dat is een goed idee :confuuuse:sirdanilot schreef: Maar dan nog moet je er natuurlijk niet rechts voorbij gaan, zeker niet als de strook eindigt.
Degene op de afvallende rijstrook komt eerder in de knel dan degene op de doorgaande rijstrook. Bij invoegstroken ga ik dan ook vaak preventief naar links zodat ik de invoegers niet hinder. Dit leerde ik in ieder geval op rijles en lijkt me een prima vuistregel (tenzij het te druk is natuurlijk).sirdanilot schreef:Als ik zelf van rijstrook moet wisselen druk ik hem er vaak ook gewoon tussen, ik ga natuurlijk niet remmen hè.
Wat mij betreft kon je de **** krijgen en kon je alsnog op de rem trappen. Ik ben best bereid om mensen ruimte te geven als ze willen ritsen, maar als ze zelf gaan duwen zonder dat ik de kans krijg om ruimte te maken kunnen ze het uitzoeken
Daarom zijn die vervelende enkelstrookswegen met invoegstroken ook zo hinderlijk, zeker als je zelf moet invoegen. Ik bedoel, het is beter dan een stoplicht of een rotonde, maar het blijft link, want als je niet uitkomt dan moet je vol in de remmen op de invoegstrook wat ook gevaarlijk is.
-
- 2x2 autosnelweg
ik probeer enkel een andere kijk op de zaak te presenteren. Soms schat je namelijk iets verkeerd in of je bent ter plaatse niet zo bekend, en dan maak je een foutje. Zelfs attietattie rijdt niet perfect, en veel andere mensen nog minder. Dan moet je natuurlijk niet reageren door illegaal rechts in te halen als iemand per ongeluk naar een afvallende strook gaat... Foutjes van anderen mot je ook opvangenSnelwegfreak schreef:Zullen we het niet persoonlijk gaan maken, jongens?

-
- autoweg
Nou, ik zie geen probleem, dus een oplossing is niet nodig :PSnelwegfreak schreef:Kijk, nu zijn we ergenspetervdveen schreef:Voornamelijk dat het voor vrachtwagens dan onmogelijk word om links voor te sorteren![]()
Goed punt, daar had ik nog niet over nagedacht. Maar zie jij dit liever opgelost door een vrachtwagen die met lagere snelheid ''onnodig links rijdt''?
En voor jou 'probleem' is er al een oplossing, je mag er namelijk gewoon rechts langs als iemand voor sorteert, volledig legaal. Prima, toch?
-
- 2x3 autosnelweg
Ik kan dat dus écht geen inhaalmanoeuvre noemen hé. Dan kun je dat zeggen over zowat elke linksplakker die je op de snelweg tegenkomt.sirdanilot schreef: Het is geen goed idee, maar het is niet illegaal. Een inhaalmanoeuvre proberen, waar dat gewoon mag, is niet illegaal en ook niet onnodig links rijden (inhalen is niet onnodig).
Alhoewel rechts inhalen hinderlijk en gevaarlijk kan zijn, zie ik niet in hoe dat hier het geval was en betwijfel ik ten zeerste dat de auto op links moest remmen.sirdanilot schreef: Rechts inhalen is wél illegaal, en ook gevaarlijk en hinderlijk, want de auto op de linkerstrook moet dan remmen.
Is een kwestie van goed mikken. Dat leer je vanzelf mettertijd. Natuurlijk verziek je het wel eens een keertje, maar over het algemeen gaat dat mettertijd steeds betersirdanilot schreef:Daarom zijn die vervelende enkelstrookswegen met invoegstroken ook zo hinderlijk, zeker als je zelf moet invoegen. Ik bedoel, het is beter dan een stoplicht of een rotonde, maar het blijft link, want als je niet uitkomt dan moet je vol in de remmen op de invoegstrook wat ook gevaarlijk is.

Oh, het was helemaal niet persoonlijk bedoeld hoorSnelwegfreak schreef:Zullen we het niet persoonlijk gaan maken, jongens?

Het was gewoon iets wat ik zou doen geplaatst op de situatie die sirdanilot schetste. En ik wist niet of ik sterretjes zou pakken of dat 'de pleuris krijgen' nog niet-ster-waardig was.
Als het persoonlijk overkwam: mijn excuus, dat was niet zo bedoeld.
-
- Hoofdmoderator
Fantastisch, dat ben ik met je eens. Zaak opgelostpetervdveen schreef:Nou, ik zie geen probleem, dus een oplossing is niet nodig :P En voor jou 'probleem' is er al een oplossing, je mag er namelijk gewoon rechts langs als iemand voor sorteert, volledig legaal. Prima, toch?

sirdanilot schreef:ik probeer enkel een andere kijk op de zaak te presenteren. Soms schat je namelijk iets verkeerd in of je bent ter plaatse niet zo bekend, en dan maak je een foutje. Zelfs attietattie rijdt niet perfect, en veel andere mensen nog minder. Dan moet je natuurlijk niet reageren door illegaal rechts in te halen als iemand per ongeluk naar een afvallende strook gaat... Foutjes van anderen mot je ook opvangen
Ik weet het, maar gelet op ervaringen in het verleden was dit even een waarschuwing.keokiracer schreef:Oh, het was helemaal niet persoonlijk bedoeld hoor (...) Als het persoonlijk overkwam: mijn excuus, dat was niet zo bedoeld.
-
- 2x3 autosnelweg
Oh toen was het nog goedkoop. Ik moest zes pakjes boter inleveren... 2 rijbewijzen (reserve voor als oom agent de eerste afpakt) voor 11 pakjes boter deden ze ook al niet...Vinny schreef:Die schijnen te zeggen dat je van te voren mag voorsorteren zonder een indicatie van wat "te voren" inhoudt. Verzin dit niet heik lees alleen reacties van mensen die wel verstand hebben van verkeersregels. Ik ben maar een eenzame idioot die zijn rijbewijs nog gekregen heeft toen deze gratis werden uitgedeeld na het inleveren van vijf pakjes boter
Om in te halen moet je harder rijden dan de ander. Als je dat niet doet is het geen inhaalactie... En dat is zo simpel dat ik het zelfs geen poging wil noemen...sirdanilot schreef:Eerste filmpje: Mislukte inhaalactie, hoffelijk om hem er tussen te laten.
Het rechts inhalen in je tweede filmpje is illegaal, hinderlijk en gewoon onfatsoenlijkAls iemand jou probeert in te halen moet je er natuurlijk niet rechts voorbij, dat is gewoon aso. Als ik een agent was had ik je van harte een boete gegeven.
4e filmpje:
Tapers, tsja, op de juiste plek moet je een doorgetrokken streep neerleggen en verder is het natuurlijk cruciaal dat je uit je doppen kijkt. En als je niet uit je doppen kijkt is het gewoon gevaarlijk, taper of niet.
Maar wat als de rechtse twee rijstroken afvallen en de meest linkse rechtdoor gaat? Links knipperen of niet?Attietattie schreef:Nee, tijdig.Vinny schreef:Die schijnen te zeggen dat je van te voren mag voorsorteren zonder een indicatie van wat "te voren" inhoudt.![]()
Maargoed, je moet dan dus wel knipperen. Doe je dat niet, dan rijd je onnodig links. Knipper je wel, dan mag je rechts worden ingehaald. Dus wat mij betreft mag je kilometers van tevoren voorsorteren, maar dan ga ik er rechts voorbij.Artikel 17
1. Bestuurders die willen afslaan, mogen voorsorteren door:
a. indien zij naar rechts willen afslaan tijdig zoveel mogelijk aan de rechterzijde te gaan rijden;
b. indien zij naar links willen afslaan tijdig zoveel mogelijk tegen de wegas te rijden of bij rijbanen bestemd voor bestuurders in één richting daarop zoveel mogelijk links te houden.
2. Bestuurders moeten alvorens af te slaan een teken met hun richtingaanwijzer of met hun arm geven.
Ben je nou echt zo'n verschrikkelijke gevaarlijke halve zool of loop je gewoon te trollen? Als je echt zoiets hebt van ik ram hem er gewoon tussen dan hoop ik van harte dat jij je rijbewijs NIET gaat halen... Levensgevaarlijke gek!sirdanilot schreef:Als ik zelf van rijstrook moet wisselen druk ik hem er vaak ook gewoon tussen, ik ga natuurlijk niet remmen hè. Zeker als je in een lesauto zit willen menser er vaak toch net even voor langs zodat ze niet achter een slome duikelaar zitten, maar dat gaat natuurlijk niet altijd op
Het was niet zo netjes, dat ben ik wel met je eens. Maar dan nog is dit gedrag van die door de stomstom gecommandeerde stuurdraaiers verwerpelijk. Het getuigt naar mijn idee ook van een totaal gebrek aan bewustzijn van de situatie en je omgeving...sirdanilot schreef:Jawel, maar ik probeer duidelijk te maken dat er ook een andere verklaring kan zijn. Tenzij je een sensor had in je auto en je hoorde dat het navigatiesysteem bij hun 'links aanhouden' zei.Jij hebt echt geen idee waarom ik dit filmpje in dit topic post zeker?
En rechts inhalen, zeker op zo'n aso-manier, is gewoon illegaal.
Doe me een lol en vertel iedereen dat ze een andere rijschool zoeken dan degene waar jij lest (tenminste ik neem aan dat je nog lest want als je echt rijdt zoals je zegt dan moet de examinator wel iets heel raars gesnoven hebben om jouw te laten slagen).sirdanilot schreef:Degene op de afvallende rijstrook komt eerder in de knel dan degene op de doorgaande rijstrook. Bij invoegstroken ga ik dan ook vaak preventief naar links zodat ik de invoegers niet hinder. Dit leerde ik in ieder geval op rijles en lijkt me een prima vuistregel (tenzij het te druk is natuurlijk).
Daarom zijn die vervelende enkelstrookswegen met invoegstroken ook zo hinderlijk, zeker als je zelf moet invoegen. Ik bedoel, het is beter dan een stoplicht of een rotonde, maar het blijft link, want als je niet uitkomt dan moet je vol in de remmen op de invoegstrook wat ook gevaarlijk is.
Waarom:
- Altijd maar mensen helpen met invoegen is niet alleen onnodig maar ook hinderlijk voor anderen. Bovendien raken mensen er op die manier van afhankelijk waardoor ze zelfs bij rustig verkeer niet meer kunnen invoegen... Ik heb daar staaltjes van gezien die hou je werkelijk niet voor mogelijk...
- Je kunt blijkbaar totaal niet inschatten. Anders zou een invoeger op naar een weg met maar één doorgaande rijstrook voor jouw richting ook totaal geen enkel probleem zijn. Want dan kun je namelijk vooruit kijken en een gat zoeken en dat gat in rijden, danwel beslissen om aan het BEGIN te stoppen, te kijken wanneer een gat komt om dan op het juiste moment te versnellen en dat gat in te gaan. Daarnaast heb jij het blijkbaar ook totaal niet door als je plan niet werkt, anders zou je niet boven op je rem moeten gaan staan...
Als je rijinstructeur je dat niet leert is het een klungel van de bovenste plank.
-
- 2x2 autosnelweg
Zullen we elkaar op dit forum niet beoordelen op het rijgedrag van iemand anders zonder video's. Sowieso hebben we daar de politie voor. Iedereen maakt wel eens een inschattingsfout en gelukkig loopt dat meestal goed af. Soms moet je elkaar ook de ruimte gunnen en niet alles strak volgens de regeltjes doen. Ik heb vandaag ook even mijn gas losgelaten om iemand makkelijker te kunnen laten invoegen op de N36. Er zat niemand achter mij, dus kon ik dat rustig doen.
-
- 2x3 autosnelweg

In sommige dingen ben ik misschien wat stellig. Maar mensen die "hem er gewoon tussen drukken" werken op mij als een rode lap op een stier. Ik heb daar al zoveel bijna ongelukken mee gezien... Ik heb nog een paar gevallen op mijn netvlies waarbij de rillingen over mijn rug lopen als ik eraan denk.
Wat invoeghulp betreft, op het moment dat je je bewust bent van wat er om je heen gebeurt is er niet veel mis mee. Maar als het niet nodig is hoef je het ook niet te doen en je moet het ook niet altijd doen.
Preventief naar links gaan, behalve als het te druk is (wat is te druk?), is hinderlijk. Als er geen kip op de weg is is het niet nodig. Als de rechtse strook vol is en de linkse leeg dan kun je prima ruimte maken, je moet het per situatie beoordelen.
Maar de insteek zou naar mijn mening niet moeten zijn: "Preventief naar links gaan, tenzij het te druk is" MAAR "gewoon blijven rijden waar je rijdt en alleen ruimte maken als je er echt niemand mee hindert EN het voor degene die wil invoegen ook daadwerkelijk zinvol is."
-
- autoweg

Op mij is ook wel eens een poging tot doodslag gedaan door een bejaarde invoeger..

-
- 2x4 autosnelweg
Reed jij of reed ik?petervdveen schreef:Op mij is ook wel eens een poging tot doodslag gedaan door een bejaarde invoeger..
[youtube]8dpOi2-gqsM[/youtube]
-
- 4x3 autosnelweg
-
- 2x5 autosnelweg

Ook hier een bejaarde invoeger, die niet echt probeerde snelheid te maken.
[youtube]vX8PAmoILgs[/youtube]
-
- 4x3 autosnelweg
Bij Tiel - West staat er 's ochtends geregeld file op de snelweg en dan heb je van die snuiterds die de invoeger niet benutten. Daar passeer ik nog wel eens rechts om verderop soepel de snelweg op te rijden. Niet charmant, maar anders staat het OWN snel muurvast