hoevenpe schreef:Ik dacht eerst dat er stond: "Waar heb jij gescoord in Nederland?"
Blijkt het over treinen te gaan in plaats van over vrouwen...

Moderator: Moderatoren
hoevenpe schreef:Ik dacht eerst dat er stond: "Waar heb jij gescoord in Nederland?"
Blijkt het over treinen te gaan in plaats van over vrouwen...
Hmm dat wisten de meesten toch alPeter schreef:En wie durft er van zichzelf te zeggen dat hij/zij niet spoort
Mark schreef:hoevenpe schreef:Ik dacht eerst dat er stond: "Waar heb jij gescoord in Nederland?"
Blijkt het over treinen te gaan in plaats van over vrouwen...'Op welke snelwegen heb jij al fileflirt gehad en welke hadden succes
?'
Goed idee.Palance schreef:Laat ik eens proberen te beschrijven waar ik buiten Nederland heb gespoord (misschien topictitel aanpassen?)
Leuke stukjes zijn dat idd! Naar Kleine Scheidegg is zeer de moeite waard alleen hartstikke druk in de winter met de skiërs maar het uitzicht isChris schreef: * Lauterbrunnen - Kleine Scheidegg (CH)
* Wilderswil - Schynige Platte (CH)
Op Amstel heb je echter wel directe aansluiting op het Amsterdamse tramnet en bovendien rijden er directe bussen vanaf Amstel naar het Science Park waar een deel van de UvA zit (niet onbelangrijk aangezien studenten een groot aandeel uitmaken van de OV gebruikers daar). Daarnaast kost het je meer tijd met de metro vanaf Duivendrecht, omdat je nog de stops Spaklerweg en Van der Madeweg ertussen hebt zitten, plus dat daar alleen metro 54 rijdt en de frequentie dus lager is. Duivendrecht is gewoon terecht na de aanleg van de Utrechtboog IC station af geworden, omdat het nu geen belangrijke netwerkfunctie meer vervult. Men kan nu op logischere plekken overstappen met een lagere totale reistijd.Overigens zou het beter zijn als de intercity op Duivendrechtstation stopt i.p.v. op Amstelstation. Naar Amstel kun je namelijk gemakkelijk met de metro vanaf zowel centraal als Duivendrecht. Je kunt natuurlijk ook met de metro van Centraal naar duivendrecht, maar dat duurt toch wel vrij lang, en de Sprinter rijdt maar 2x in het uur.
De nieuwe treinstellen wel. Ik zag gisteren nog een oude rammelbak op lijn 53 rijden.sirdanilot schreef:Daarentegen ziet de metro bij Centraal er erg modern en netjes uit.