Over route b:
Ook voor stations Nunspeet en 't Harde is het sneller om via Lelystad en Zwolle te reizen dan via Amersfoort. Dus ook voor die stations is het legaal. Voor Harderwijk, Ermelo en Nijkerk is het illegaal.
Heen en terugreizen met de OV-chipkaart
Moderator: Moderatoren
-
- expressweg
-
- 4x5 autosnelweg
Re: Mobiliteitsbeleid Rutte II
Het is zo dat je nooit richting het station mag reizen naar waar je bent ingecheckt. Basisregel, vrij simpel. Zijn wat nuances en uitzonderingen in, maar dat is de stelregel.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
-
- 2x2 autosnelweg
Re: Heen en terugreizen met de OV-chipkaart
Wat een non-discussie. Zijn er de afgelopen weken veel problemen geweest op dit stuk?
-
- Hoofdmoderator
-
- Voorzitter
En iets anders gesteld: je mag het station van bestemming nooit voorbij reizen om daarna terug te reizen, behoudens een paar uitzonderingen. Van Arnhem naar Maarn/Veenendaal/Rhenen v.v. mag/moet via Driebergen-Zeist, voor wie van Arnhem naar Driebergen-Zeist reist loont het altijd om een papieren kaartje van Arnhem naar Maarn te kopen.Vinny schreef:Het is zo dat je nooit richting het station mag reizen naar waar je bent ingecheckt. Basisregel, vrij simpel. Zijn wat nuances en uitzonderingen in, maar dat is de stelregel.

-
- 4x5 autosnelweg
Je mag ook geen "rondje randstad" reizen 

Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
-
- Hoofdmoderator
Het zijn dit soort regeltjes die mij extra blij maken met mijn studentenreisproduct: daar hoef ik dus niet op te letten. Gewoon een zitplaats proberen te bemachtigen in het veevervoer en wachten tot je er bent 

Enne gojje mins blieft altied leave.