Ik heb het op een aantal verschillende momenten gedaan. Vooral met de auto, maar waar paaltjes dicht bij elkaar stonden heb ik (uiteraard) steeds gelopen. Steeds een paar honderd meter zeg maar.
Die vermeende paal 13,0 heb ik helaas compleet gemist.

Deze paal stond niet in het lijstje dat ik gebruikte. Ik ben wel vanaf een eind verderop tot aan de kruising met de VRI gelopen, maar toen weer teruggelopen naar mijn auto om verderop de palen 13,5 en 13,7 (en 14,0 en 14,1) te gaan zoeken. En ik heb toen een stukje achterlangs gereden waardoor ik daar ook niet met de auto langs ben gekomen. Ik moet dus nog een keertje terug.
Het rare is trouwens dat dit een forse paal is (en net als paal 11,0, 14,0 en 16,0 duidelijk groter is dan tussenliggende palen) die inderdaad suggereert dat het 13,0 is. Als je echter kijkt naar de ligging ten opzichte van paal 12,8 (die inmiddels weg is omdat het pand waar hij tegenaan stond gesloopt is en er nieuwbouw voor in de plaats is gekomen) en 13,5 (die er nog steeds staat), dan zou de paal die je op SV laat zien, paal 13,1 moeten zijn.