Km357 schreef: ↑za 04 jul 2020, 13:22
Normaal mag een passagier de badge zelfs vasthouden en ongeveer tegen de voorruit houden en dan werkt ie ook. Je hoeft de badge ook niet op de zwarte stipjes te zetten, maar hoe meer uit het zicht hoe minder jij je eigen zicht belemmert natuurlijk.
Ik heb de vorige badge altijd even ter hoogte van de binnenspiegel gehouden, waarbij de hand lichtjes op de spiegel rustte. Werkte in Frankrijk in elk geval goed genoeg. Heb nu de nieuwe binnen, eens kijken hoe die het gaat doen. Al lijkt deze niet eens heel storend om tegen de ruit te plakken:
De vorige zit een stukje lelijker, recht tegen de sticker aankijken. Vorige auto was handgeschakeld, toen was het ophangen wel handiger, rechts van de spiegel gedaan, maar daar kom ik tegenwoordig met de kabel van de dashcam in de knoop. Links vind ik het in elk geval niets:
Aan de ruit hangen was prettig, zit je alleen als je hem niet gebruikt weer met de houder in de weg. Die is bij de nieuwe ook nog eens geel. Neig er dus naar om hem alsnog maar weer bij de poorten even achter de ruit te houden en hem daarna weer weg te leggen.