Dat niet alleen: er zit ook een MOF bij. Tssss...keokiracer schreef:Kentekens zijn erg legit trouwens, DUITSER en DUITSER

Moderator: Moderatoren
Dat niet alleen: er zit ook een MOF bij. Tssss...keokiracer schreef:Kentekens zijn erg legit trouwens, DUITSER en DUITSER
Volgens mij is het wit-op-groen, maar het bord kan natuurlijk wat verkleurd zijn:
Dat zou zeker kunnen, ik meende zelf wit-op-blauw af te leiden. Geen garanties. Het stuk A2 Härkingen-Basel staat er i.i.g. vol mee.Coen Tunnel schreef:Volgens mij is het wit-op-groen, maar het bord kan natuurlijk wat verkleurd zijn
Het roept de vraag op of je dit niet efficiënter op kantelwalsen had kunnen brengen. Dit vond ik op Streetview, en als dat de reguliere situatie is, moet je je in ieder geval afvragen waarom je twee separate panelen met gelijke bestemmingen hebt boven de twee binnenste stroken. Maar als je dan praat over het teveel aan groenvlak aan de binnenkant en buitenkant, laten we ook niet vergeten dat het paneel waarop de A18 en de doorgaande richting worden gecombineerd onmogelijk vol staat.
Tijdelijke borden volgens mij. Op de reguliere borden staat het ontbrekende nummer 6:
Sorry voor dat bordje he.RSK schreef:Een blik naar een pikdonker zuidwesten over de Krabbeweg.
Euh... waar vind ik die?RSK schreef:57a en 58a van het RVV 1966
Die twee dus, de linker (57a) komt vaker voor dan de rechter (58a). De rechter is namelijk meestal vervangen door een G2.Via schreef:
Dat zou ik maar doen inderdaad.waldo79 schreef:Die laatste kun je wel opsturen naar RTL of de NOS