Discussies over de bewegwijzering. Voor zowel het hoofdwegennet als het onderliggend wegennet. Over systeem, wegnummering, redesign, fouten, ANWB, Tebodin, etc.
Mocht je een actuele schade aan een bord zien (HWN/OWN, maakt niet uit), dan zou het fijn zijn als daarvan een foto in deze draad kan worden gepost.
svp geen Google maps links, Streetview-foto's of meldingen over verlichting/aanstraling die aan dezelfde mast zit.
Overigens zijn geconstateerde spellingsfouten op nieuw geplaatste borden ook welkom.
Ik ook. Volgens mij passeerde het laatst ook al ergens de revue op het forum dat de interne verlichting van veel handwijzers defect is.
TOEVOEGING
Deze voorwegwijzer langs de Goudse Poort richting de A12 zou ook weleens vervangen mogen worden voor een nieuw exemplaar. Maar de gemeente Gouda plaatst helaas nogal fanatiek Redesign en dat wilde we volgens mij juist niet hebben.
Laatst gewijzigd door Albaufstieg op di 27 jan 2015, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen idee of ze hiermee wachten tot de verdubbeling hier gereed is en hem vervangen door een geheel nieuw exemplaar, of alleen het missende hoekstukje.
svp geen Google maps links, Streetview-foto's of meldingen over verlichting/aanstraling die aan dezelfde mast zit.
Maar als er foto's van recent beschadigde borden bij zitten, dan zal daar zeker wat mee gedaan worden.
Al is het maar een ezelsoor, zoals de foto die Snelwegfreak uit het Ddesign-topic oplepelde.
Overigens zijn geconstateerde spellingsfouten op nieuw geplaatste borden ook welkom.
Geen idee of ze hiermee wachten tot de verdubbeling hier gereed is en hem vervangen door een geheel nieuw exemplaar, of alleen het missende hoekstukje.
Dat bord zal binnenkort wel vervangen worden en ook nu al vervult hij nog nauwelijks een functie.
@mavas:
De borden die jij toont zijn van provincie Noord-Holland.
Die hebben de uitvoering door een ander laten doen dan de NBd of Tebodin.
(En dat is ook wel te zien hier ook...)
Zullen we dan maar een scheiding aanbrengen tussen schadeborden en schandeborden? Waarbij de eerste ziet op fysieke schade en de tweede op andere onvolkomenheden.
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.
Ik heb er geen foto van, maar zag laatst een bruin toeristenbord aan de snelweg met 'Veluwe' erop. Het bord staat op de A50 in zuidelijke richting net boven de Veluwe.
Het bord was flink beschadigd, waarschijnlijk door harde windstoten.
Rene schreef:Mocht je een actuele schade aan een bord zien (HWN/OWN, maakt niet uit), dan zou het fijn zijn als daarvan een foto in deze draad kan worden gepost.
Dat had je net zo goed niet hoeven te posten. Aan een melding zonder foto heeft Rene natuurlijk niets aan.
"One day you will wake up and there will be no more time to do the things you have always dreamed of. Do them now.!" - Paulo Coelho
WeFo Lidnummer 0010.
RSK schreef: Zullen we dan maar een scheiding aanbrengen tussen schadeborden en schandeborden? Waarbij de eerste ziet op fysieke schade en de tweede op andere onvolkomenheden.
Leuk, een zeiktopic met lekker veel gebruik van , , en
🇳🇱🇪🇺 Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet @DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon