Sven_engelen's dashcamsels

Foto- en videoreportages van Nederlandse autowegen

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
Hajo
2x3 autosnelweg
Berichten: 9856
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 11:17
Locatie: Zeist

Re: Sven_engelen's dashcamsels

Bericht door Hajo »

Heren, verkeer is een samenspel.

Geven en nemen met respect en begrip voor elkaar. Dat niet iedere drol (niet persoonlijk bedoelt) dat begrijpt of daarna handelt, tja...

En overkomt het je? Vloeken mag, je hoofd schudden over zulk gedrag ook. Ben je daarmee klaar, dan doe je dit: :dontknow: en je vervolgt je weg.

Je kwaad maken, elkaar uitmaken voor rotte vis etc helpt niet. Je hebt er uiteindelijk maar één persoon mee: jezelf.
Een volk dat zijn verdediging verwaarloost, zet zijn vrijheid op het spel
Gebruikersavatar
sven_engelen
expressweg
Berichten: 4323
Lid geworden op: ma 09 dec 2013, 10:42
Locatie: Venlo

Re: Sven_engelen's dashcamsels

Bericht door sven_engelen »

Pff door rood lopen. Hoe durft ie! En dat terwijl er maar 2 auto's bij het verkeerslicht staan! STENIG DEZE MAN! :lol:
Link
Gebruikersavatar
sven_engelen
expressweg
Berichten: 4323
Lid geworden op: ma 09 dec 2013, 10:42
Locatie: Venlo

Re: Sven_engelen's dashcamsels

Bericht door sven_engelen »

Aanschouw hier: De mongolus stilstanus snelweggius. Wat bezielt je om stil te staan midden op de oprit om te vragen of mensen die veilig op de vluchstrook staan met pech of ze hulp nodig hebben?! :nuts:
Link
kees
expressweg
Berichten: 3536
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 23:21
Locatie: Het Bosch van de Hertog

Re: Sven_engelen's dashcamsels

Bericht door kees »

Ik heb het idee dat die gast ook dronken was, want erg steady liep hij niet.
Gebruikersavatar
duikgek89
2x3 autosnelweg
Berichten: 7845
Lid geworden op: ma 23 jul 2007, 15:31

Re: Sven_engelen's dashcamsels

Bericht door duikgek89 »

Als je dan vind dat je moet stoppen, stop dan op de vluchtstrook....
Gebruikersavatar
sven_engelen
expressweg
Berichten: 4323
Lid geworden op: ma 09 dec 2013, 10:42
Locatie: Venlo

Re: Sven_engelen's dashcamsels

Bericht door sven_engelen »

^^ Maar echt. En dan nog casual teruglopen naar je auto na mijn dikke (nog vrij nette en formele overigens) crashout dat ie daar op moet rotten. Sommige mensen hebben echt het IQ van een banenschil… :nuts: