Foto- en videoreportages van Nederlandse autowegen
Moderator: Moderatoren
Hajo
2x3 autosnelweg
Berichten: 9856 Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 11:17
Locatie: Zeist
Bericht
door Hajo » zo 31 mei 2026, 14:43
Heren, verkeer is een samenspel.
Geven en nemen met respect en begrip voor elkaar. Dat niet iedere drol (niet persoonlijk bedoelt) dat begrijpt of daarna handelt, tja...
En overkomt het je? Vloeken mag, je hoofd schudden over zulk gedrag ook. Ben je daarmee klaar, dan doe je dit:
en je vervolgt je weg.
Je kwaad maken, elkaar uitmaken voor rotte vis etc helpt niet. Je hebt er uiteindelijk maar één persoon mee: jezelf.
Een volk dat zijn verdediging verwaarloost, zet zijn vrijheid op het spel
sven_engelen
expressweg
Berichten: 4323 Lid geworden op: ma 09 dec 2013, 10:42
Locatie: Venlo
Bericht
door sven_engelen » ma 08 jun 2026, 23:31
Pff door rood lopen. Hoe durft ie! En dat terwijl er maar 2 auto's bij het verkeerslicht staan! STENIG DEZE MAN!
VIDEO
Link
sven_engelen
expressweg
Berichten: 4323 Lid geworden op: ma 09 dec 2013, 10:42
Locatie: Venlo
Bericht
door sven_engelen » wo 10 jun 2026, 19:37
Aanschouw hier: De mongolus stilstanus snelweggius. Wat bezielt je om stil te staan midden op de oprit om te vragen of mensen die veilig op de vluchstrook staan met pech of ze hulp nodig hebben?!
VIDEO
Link
kees
expressweg
Berichten: 3536 Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 23:21
Locatie: Het Bosch van de Hertog
Bericht
door kees » wo 10 jun 2026, 19:41
Ik heb het idee dat die gast ook dronken was, want erg steady liep hij niet.
duikgek89
2x3 autosnelweg
Berichten: 7845 Lid geworden op: ma 23 jul 2007, 15:31
Bericht
door duikgek89 » wo 10 jun 2026, 20:10
Als je dan vind dat je moet stoppen, stop dan op de vluchtstrook....
sven_engelen
expressweg
Berichten: 4323 Lid geworden op: ma 09 dec 2013, 10:42
Locatie: Venlo
Bericht
door sven_engelen » wo 10 jun 2026, 20:13
Maar echt. En dan nog casual teruglopen naar je auto na mijn dikke (nog vrij nette en formele overigens) crashout dat ie daar op moet rotten. Sommige mensen hebben echt het IQ van een banenschil…