Opmerkingen over het forum

De FORUMREGELS, en opmerkingen over dit forum

Moderator: Moderatoren

Chris
Moderator

Re: Opmerkingen over het forum

Bericht door Chris »

Ik had het net voor het eerst dat er zo'n botbescherming tijdens het plaatsen van het bericht tussen kwam. Op een desktop met Firefox. Het bericht was daarna inderdaad leeg, maar door terug te gaan in de browser stond het er nog wel. Met een repost lukte het wel. Ik weet niet of dit op mobiel ook zo makkelijk kan, schijnbaar ben je het dan wel echt kwijt.
Mark
Forumbeheerder

Bericht door Mark »

Was je lang bezig met het bericht schrijven?
Chris
Moderator

Bericht door Chris »

Het was een bericht van een paar regels, niet een hele lap tekst.

Ik had het eerder vanavond trouwens ook op de Wegenwiki, waar ik wat langer bezig was geweest met een edit, en dat was ik wel kwijt. Nadien kopieer ik de tekst even voor de zekerheid voordat ik opslaan klik. Maar heb het nadien niet weer gehad.
Durashift
expressweg

Bericht door Durashift »

Chris schreef: zo 11 jan 2026, 12:32 Ik had het net voor het eerst dat er zo'n botbescherming tijdens het plaatsen van het bericht tussen kwam. Op een desktop met Firefox. Het bericht was daarna inderdaad leeg, maar door terug te gaan in de browser stond het er nog wel. Met een repost lukte het wel. (..)
Ik had dit dus ook net, ook laptop en Firefox browser, voor het eerst. Na het drukken op de reactie knop eerst de bottbescherming ertussen (normaal is dit niet zo, naar mijn herinnering). Daarna de melding dat de website niet bereikbaar was. Even een paar minuten gewacht, op de knop 'opnieuw proberen' in de pagina gedrukt (dus de foutmeldingspagina)..

Wegenforum laadt nu wel (na de bottbescherming). Ik tik mijn reactie in het A30 draadje en druk op verzenden, daarna bottbescherming en dan leeg reactieveld. Toen backspace en de tekst stond er nog, voor de zekerheid kopie gemaakt maar was niet nodig want de plaatsing lukte nu wel.

Edit: het plaatsen van deze reactie ging dus gewoon in één keer, zonder tussenkomst van de bottbescherming.
Mark
Forumbeheerder

Bericht door Mark »

Ik heb zojuist beetje aan wat knoppen gedraaid. Eens zien of het verbetering brengt.