Ha jammer, net niet het RVV 1966 bord met adviessnelheid 40 op de foto. Alleen net de zijkant ervan links op de foto.Jackbauer1350 schreef: ↑do 04 feb 2021, 19:34
A9 afrit Amstelveen-Stadshart by DutchRoadMovies, on Flickr

Moderator: Moderatoren
Ha jammer, net niet het RVV 1966 bord met adviessnelheid 40 op de foto. Alleen net de zijkant ervan links op de foto.Jackbauer1350 schreef: ↑do 04 feb 2021, 19:34
A9 afrit Amstelveen-Stadshart by DutchRoadMovies, on Flickr
Heb nog een andere foto, iets verder uitgezoomd, waar is het bord wel te zien is.Rein schreef: ↑do 04 feb 2021, 19:56 Ha jammer, net niet het RVV 1966 bord met adviessnelheid 40 op de foto. Alleen net de zijkant ervan links op de foto.![]()
Bij de Rijnlandroute doen ze het ook op deze wijze en werkt goed, 1 i.p.v. 2 in/uitvoegstroken.Durashift schreef: ↑zo 04 apr 2021, 0:07 Het viel mij van de week op dat op het stuk Holendrecht - Amstelveen de werkvak toegangen en uitritten in een weefconstructie zitten.
Beetje verwarrend toen ik 2 JdB vrachtwagens ongeveer op hetzelfde punt reden, de ene kwam de A9 op en de ander reed eraf, zeg maar. Ik vroege me even af wat men nu ging doen, eigenlijk..
Komt dit vaker voor, meestal zijn werktoegangsvakken in een aparte in- en uitvoegsectie gelegen, d8 ik.
Yes.
Als in Westpoort een viaduct van 3km lang en 2x2 rijstroken breed kon worden gebouwd voor de A5, dan zou je voor de relatie Amstelveen -> Diemen ook een viaduct van 2km moeten kunnen bouwen aan de oostzijde van de relatie Diemen -> Amstelveen en deels boven de A2.Jackbauer1350 schreef: ↑vr 07 mei 2021, 20:25Denk dat met een directe boog er ook ruimteproblemen komen met de afrit naar de S111 en lengte weefstrook voor uitwisseling tussen de A9 en de A2. Ofwel dat daar het noordelijke knooppuntdeel ook aangepast moet worden wat naast de kosten voor een fly-over in het zuidelijke knooppuntdeel het extra duur maakt. Maar maak er dan trouwens gelijk maar twee fly-overs van, ook eentje voor de A2 vanuit Utrecht naar de A9.
Dat laatsteSchelpenpaadje schreef: ↑vr 07 mei 2021, 21:45
Update: Sterker nog: een deel van de benodigde viaducten ligt er al en het hoeft niet eens bovenop de A2? Of is dit een verouderd satellietbeeld of komt de wisselbuis hier overheen te lopen?