Ik deed het volgens mij zelfs nog netjes met richting aangeven.
Attietattie schreef:Nog reactie gehad van de GLN of stoïcijns voor zich uit kijkend?
Nope. Helemaal niks behalve dat 'ie eindelijk z'n licht aan deed.
Attietattie schreef:Ik zou die taxi vanaf de vluchtstrook wel ruimte gegeven hebben denk ik. Ik wil er ook altijd zo snel mogelijk vanaf, ook al heb ik hem nog niet verder kunnen trappen dan tot 60.
Mwah, hij had meer dan genoeg ruimte om echt snelheid te maken en dat is toch ook de regel?
Attietattie schreef:Dat uitvoegen via die taper is gewoon toegestaan hoor. Ik zou niet weten waarom niet.
Inderdaad vanwege de pijlen op het wegdek. Maar goed, ik heb er niemand mee gehinderd...
Attietattie schreef:Heel goed! Zoveel mogelijk oefenen, dat inhalen!

Jackbauer1350 schreef:Dat uitvoegen to the bone vond ik nog meevallen, al is het niet de nette manier van uitvoegen. Dat in één keer over meerdere stroken heen eraf zie ik regelmatig. Hij was nog precies voor het puntstuk op de uitvoeger.
Je hebt gelijk, het valt wel mee. Echter, vanuit mijn oogpunt leek het een onnodige actie en daardoor wat asociaal, terwijl ik het zelf ook wel eens zo gedaan heb bij de uitvoeger net na de Velsertunnel de N208 op: van de linker rijstrook snel een auto inhalen, terug naar de rechter en direct door naar over de taper. Kon prima