[VIDEO] Filmpjes Snelwegfreak
Moderator: Moderatoren
-
- Hoofdmoderator
Re: [VIDEO] Filmpjes Snelwegfreak
De slagboom gaat open, maar gaat net als de vrachtwagen passeert ook weer dicht. De slagboom overleeft het niet.
Link
Enne gojje mins blieft altied leave.
-
- Hoofdmoderator
Altijd lekker als wegbeheerders met bestuurders meedenken en een strookje extra asfalt aanbrengen
Link
Link

Link
Link
-
- Hoofdmoderator
Dit ging maar nét goed. De bestuurder werd misleid door het licht voor linksaf dat op groen sprong en veroorzaakte bijna een aanrijding. Mogelijk niet helemaal met het hoofd erbij, gezien de ook wat late reactie op de auto die hij bijna raakt.
Link
Link
-
- 2x3 autosnelweg
Sjesus!
Het is ook niet zo makkelijk om hem/haar te waarschuwen. Een toeter of groot licht zal eerder het tegenovergestelde van wat je hoopt te bereiken opleveren...
Het is ook niet zo makkelijk om hem/haar te waarschuwen. Een toeter of groot licht zal eerder het tegenovergestelde van wat je hoopt te bereiken opleveren...
-
- Hoofdmoderator
Even afstoffen. Tot nu toe maakte ik vooral de standaardacties mee die ik het uploaden niet meer waard vind. Ik dacht alles wel gezien te hebben, maar gelukkig werd ik onlangs verrast: op de E42 bij Verviers kwam er een auto met jonge gasten (goh) over de vluchtstrook langs zetten. Even verder deed ie het nog een keer. Voor dit soort gasten hoop je soms toch op een toevallig overstekende boom.
Link
Link
-
- stadsweg
Waarschijnlijk hebben ze de "vlucht"strook verkeerd geinterpreteerd, namelijk als een strook die je mag gebruiken als je vlucht voor de politie.... 

-
- expressweg
Zelfs over de vluchtstrook inhalen verbaast mij niet meer eerlijk gezegd. Ik heb dat al zo vaak zien gebeuren vanuit de bus...
Svenlo
-
- Hoofdmoderator
LinkHet viel me nog mee qua toeteren/seinen/er niet tussen willen laten, maar waarom benutten niet meer mensen het asfalt dat je nog mag gebruiken?
LinkBijna op de motorkap. Hij wordt nog gewaarschuwd door zijn kompanen, maar denkt de openbare weg voor zichzelf te hebben. Had vervelend kunnen aflopen.
-
- 2x4 autosnelweg