2011 was de verwachte opening in 2020. Dus in 15 jaar is het 12 jaar verschoven. Als je dat extrapoleert kom je op 2056 (30 jaar verder 24 jaar later).
Nou zijn ze nu natuurlijk wel echt aan het bouwen, dus hoop ik dat het toch nog in de 30er jaren zal lukken.
[D][DK] E47 Fehmarnbelttunnel • 18 kilometer lange onderzeetunnel tussen Duitsland en Denemarken
Moderator: Moderatoren
-
marcel
- 2x2 autosnelweg
- Berichten: 5920
- Lid geworden op: ma 07 mar 2005, 14:15
- Locatie: Adliswil CH