[D][DK] E47 Fehmarnbelttunnel • 18 kilometer lange onderzeetunnel tussen Duitsland en Denemarken

Plaats om over de Europese snelwegen buiten Nederland, België, Duitsland en Frankrijk te discussiëren.
Discussions on motorways in Europe

Moderator: Moderatoren

marcel
2x2 autosnelweg
Berichten: 5920
Lid geworden op: ma 07 mar 2005, 14:15
Locatie: Adliswil CH

Re: [D][DK] E47 Fehmarnbelttunnel • 18 kilometer lange onderzeetunnel tussen Duitsland en Denemarken

Bericht door marcel »

2011 was de verwachte opening in 2020. Dus in 15 jaar is het 12 jaar verschoven. Als je dat extrapoleert kom je op 2056 (30 jaar verder 24 jaar later).
Nou zijn ze nu natuurlijk wel echt aan het bouwen, dus hoop ik dat het toch nog in de 30er jaren zal lukken.