feitelijk schreef: Geweldig! Ik wil ook filmpjes leveren!

Een kruispunt: 74 bijna ongevallen Link

Moderator: Moderatoren
feitelijk schreef:74
http://www.ad.nl/ad/nl/37304/Voorne-Put ... show.dhtmlEen dorp zoals een dorp moet zijn, luidde de beschrijving van Oudenhoorn in het SBS6-programma De Gevaarlijkste Wegen van Nederland. Eén aspect daargelaten: de automobilisten, buschauffeurs en vrachtwagenchauffeurs die de Dorpsweg als 'circuit' gebruiken en een regelrechte aanslag zijn op de 'vrede en rust' in het dorp. Wethouder Christel Mourik (verkeer, VVD) keek afgelopen zondag mee en belooft nu, daags na de uitzending, in actie te komen.
Palance schreef:Wat grappig toch dat er zoveel wordt gekeken naar een programma dat blijkbaar uitgekotst wordt. Zo erg kan het dus niet zijn.
Ik zie echt niet waar en op welke wijze dat zo over zou kunnen komen.Snelwegfreak schreef:Het kwam bij mij wel zo over, maar dat maakt ook niet uit verder![]()
Die logica gaat niet op. Zanger Rinus blinkt niet uit in kwaliteit, maar heeft toch veel fans.Palance schreef:Blijkbaar is dat programma niet zo slecht als wordt geroepen, anders zou er niet naar gekeken worden.
Nu pas? Valt me tegen van jeSnelwegfreak schreef:André verongelijkt bijna (begin zowaar aan zijn rijvaardigheid te twijfelen)