https://www.autobahn.de
De website is nu (behoorlijk) gewijzigd. Er zijn nu pagina's over projecten en pagina's per beheersdistrict.
[D] Die Autobahn GmbH des Bundes
Moderator: Moderatoren
-
- Moderator
-
- Moderator
Re: [D] Die Autobahn GmbH des Bundes
Ik vraag mij af of de oprichting van 'Die Autobahn' niet een kaalslag heeft betekent voor de capaciteit en kennis van de staten om nog grotere projecten van Bundesstraßen uit te voeren. Personeel van de staten kon kiezen of ze mee gingen naar Die Autobahn of wilden blijven bij de staatsregering.
Het is nog maar een jaar, maar het valt mij op dat er nog amper nieuws is van de grote Bundesstraße projecten, behalve die al in uitvoering waren. Bijvoorbeeld bij Straßen.NRW lijkt het de laatste tijd zowat alleen nog maar over fietspaden langs L/B-wegen te gaan.
Het is nog maar een jaar, maar het valt mij op dat er nog amper nieuws is van de grote Bundesstraße projecten, behalve die al in uitvoering waren. Bijvoorbeeld bij Straßen.NRW lijkt het de laatste tijd zowat alleen nog maar over fietspaden langs L/B-wegen te gaan.
-
- verkeersader
Laatst gewijzigd door martien op wo 05 jan 2022, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- expressweg

Een website voor smartphones op een groot computer beeldscherm lezen is iets minder fijn