De A-7 is op twee locaties opengebroken, vlak naast elkaar. Op de westelijke locatie, half door de aansluiting Balanegra, komt een in-situ gestorte grote duiker. Op de oostelijke locatie zijn prefab elementen gebruikt.

Moderator: Moderatoren

Ik kwam er vandaag langs en het leek erop dat het grootste deel van de liggers erin liggen.Chris schreef: zo 13 jul 2025, 11:07 Het herstel van de A-7 ter hoogte van Valencia. Er wordt een aanzienlijk groter viaduct teruggebouwd lijkt het. Dit is ten zuiden van het knooppunt met de A-3, volgens mij is het de enige snelwegbrug in de regio Valencia die nog niet definitief hersteld is na de overstromingen van 29 oktober

Dit is ook een bekende, maar hier is de andere weg al enkele jaren afgesloten zodat doorgaand verkeer niet hoeft te stoppen. Dit is een verbindingsboog in de doorgaande route tussen Madrid en Parijs: https://www.google.com/maps/@42.8794178 ... FQAw%3D%3Dmavas schreef: za 03 jan 2026, 9:52 Ik wist niet dat het op meerdere plekken in Spanje voorkomt, zulke non-invoegstroken.
Hoeveel locaties zouden er daarvan nog zijn?
Het vergt wel een behoorlijke aanpassing van je knooppunt als je overal weefstroken wilt kunnen aanbieden.