Moderator: Moderatoren
Dat had ik gelezen, maar een klein deel staat dus al wel op sommige kaarten ingetekend. Ik vroeg mij af of dat deel misschien al open was, zou wel handig zijn want over twee weken rij ik o.a. naar Las Gabias en daar loopt die nieuwe weg vlak langs.Chris schreef:http://es.wikipedia.org/wiki/Segunda_ci ... de_Granada
Volgens de Spaanse wikipedia in 2013.
Je bedoelt bij Granada, waar die nieuwe randweg komt? Ja, de A-44 door Granada is behoorlijk druk.Snelwegenkenner schreef:Zijn die wegen daar nu zo druk?
Met 1x1 moet je bij tegenliggers de berm in... 1x2 is dan natuurlijk al een stuk praktischer.Rein schreef:Ik bedoel weggegooid geld in de zin dat er daar blijkbaar nooit een ASW aangelegd had hoeven worden als je naar de intensiteiten kijkt. Zelfs een smalle 1x1 weg zou bij wijze van spreken voldoende zijn geweest.
Dat vond ik vroeger ook altijd, maar als je eenmaal in Spanje zelf rijdt voldoet de bewegwijzering juist goed en is het uitgebreid terwijl het meestal niet chaotisch wordt.Vinny schreef:Het zou al heel wat onrust schelen als ze in Spanje afstappen van de kleurenkermis op de borden en alles gewoon éénduidig wit op blauw schrijven en de bestemmingen in dezelfde lettergrotes neerzetten.
De H-30 langs Huelva heeft dat ook wel wat, maar dat is een korter stuk. Ook langs de A-62 bij Valladolid staan aardig wat billboards.Chris schreef:De A-44 is nogal een billboard corridor. Elders zie je dat wat minder in Spanje.