Wat is dit?
Moderator: Moderatoren
-
- Moderator
-
- 2x5 autosnelweg
Re: Wat is dit?
Maar de OLV toren van Amersfoort en de hoogbouw van Vathorst kunnen qua verhouding niet zo ver uit elkaar liggen. De windturbines ver op de achtergrond liggen in Flevoland.
-
- 2x2 autosnelweg
Dat laatste klopt sowieso. Qua verhouding lijkt het misschien onwaarschijnlijk, toch denk ik van niet. Vraag is dan of iemand weet wat de hoogbouw betreft tussen wat ik nu voor Vathorst heb aangezien en de OLV toren.
In de foto onderstaand omcirkeld:

In de foto onderstaand omcirkeld:

-
- 2x5 autosnelweg
De foto's zijn inderdaad behoorlijk ingezoomd. De windturbines staan op 25 kilometer van de uitkijktoren.
Op jouw laatste foto herken ik het hoogste bouwwerk van Leusden: de Digitennemast die langs de A28 staat bij de afslag Leusden-Zuid. Die mast staat precies in het cirkeltje met die drie gebouwen. Die gebouwen zouden dan de nieuwe hoogbouw aan de Hogeweg kunnen zijn. Dat ligt precies in het verlengde van de Digitenne-mast.
Het gebouw in het cirkeltje daarnaast zou dan Vathorst kunnen zijn en wat jij hoogbouw Vathorst noemde, zou ook de zuidkant van Nijkerk kunnen zijn (Corlaer).
Op jouw laatste foto herken ik het hoogste bouwwerk van Leusden: de Digitennemast die langs de A28 staat bij de afslag Leusden-Zuid. Die mast staat precies in het cirkeltje met die drie gebouwen. Die gebouwen zouden dan de nieuwe hoogbouw aan de Hogeweg kunnen zijn. Dat ligt precies in het verlengde van de Digitenne-mast.
Het gebouw in het cirkeltje daarnaast zou dan Vathorst kunnen zijn en wat jij hoogbouw Vathorst noemde, zou ook de zuidkant van Nijkerk kunnen zijn (Corlaer).
-
- 2x2 autosnelweg

Het gebouw daarnaast ben ik tot de conclusie gekomen dat dat de balise moet zijn.
Rechts daarvan (nu niet omcirkeld) deze hoogbouw van Vathorst.
Het hoge witte gebouw van de andere foto moet inderdaad de hoogbouw van Nijkerk-Zuid zijn.
-
- 2x3 autosnelweg
Waar zou dit voor zijn?

Edit: zou het niet 'gewoon' het restant van een (afgebroken) verkeersspiegel zijn?

Edit: zou het niet 'gewoon' het restant van een (afgebroken) verkeersspiegel zijn?

-
- 4x5 autosnelweg
Tussen 2014 en 2018 stond daar een spiegel inderdaad. Waar is de wegbeheerder als je hem nodig hebt? 

Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.