[FOTO] Oude rijksweg 4 Amsterdam/Schiphol
Moderator: Moderatoren
-
Rein
- 2x4 autosnelweg
Re: [FOTO] Oude rijksweg 4 Amsterdam/Schiphol
AT5 heeft een nieuwsbericht over de sloop van de Oude Haagsebrug, inclusief een filmpje.
-
mavas
- 2x5 autosnelweg
Op 23 augustus rijdt busverkeer weer over de nieuwe Oude Haagsebrug.
Voetgangers en fietsers kunnen vanaf 31 augustus weer gebruik maken van de Oude Haagsebrug.
Op vrijdag 20 september is de officiele opening.
https://oudehaagsebrug.nl/planning/
Voetgangers en fietsers kunnen vanaf 31 augustus weer gebruik maken van de Oude Haagsebrug.
Op vrijdag 20 september is de officiele opening.
https://oudehaagsebrug.nl/planning/
-
harry
- Wegnummerfotograaf
De Oude Haagsebrug is dus niet oud en niet Haags. Misschien tijd om te zorgen dat het ook geen brug meer is?

wegnummers.nl foto's van alle genummerde wegen (o.a. NBA), plaatsnaamborden en molens
--Harry.
--Harry.
-
Rein
- 2x4 autosnelweg
Een paar foto's van de nieuwe Oude Haagsebrug. De brug is weer open voor busverkeer, maar ik weet niet of langzaam verkeer er ook al overheen mag. Ik ben alleen beneden geweest, maar kon/mocht niet het fietspad op om boven te komen. Wellicht dat dit via een andere route al wel kan.
Constructief etc. is het best een aardige brug geworden, maar het haalt het natuurlijk niet bij de robuuste oude Oude Haagsebrug. En wat ik van die kleurenkermis moet vinden weet ik nog niet zo goed.

Constructief etc. is het best een aardige brug geworden, maar het haalt het natuurlijk niet bij de robuuste oude Oude Haagsebrug. En wat ik van die kleurenkermis moet vinden weet ik nog niet zo goed.