Roosendaal heeft vergelijkbare plannen.sven_engelen schreef: ma 01 jun 2026, 21:38Ik had wel begrepen dat Venlo überhaupt van een groot deel van het emplacement af wil om daar te gaan bouwen.
Infrastructuur in Venlo
Moderator: Moderatoren
-
Wouter N14
- Moderator
- Berichten: 23013
- Lid geworden op: vr 08 jul 2005, 12:56
- Locatie: Roosendaal
Re: Infrastructuur in Venlo
Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht. Freek de Jonge