Infrastructuur in Venlo

Discussies over lokale weginfrastructuur, verkeerscirculatieplannen, parkeerbeleid en de relatie met de stedebouwkunde.

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
Wouter N14
Moderator
Berichten: 23013
Lid geworden op: vr 08 jul 2005, 12:56
Locatie: Roosendaal

Re: Infrastructuur in Venlo

Bericht door Wouter N14 »

sven_engelen schreef: ma 01 jun 2026, 21:38 ^^ Ik had wel begrepen dat Venlo überhaupt van een groot deel van het emplacement af wil om daar te gaan bouwen.
Roosendaal heeft vergelijkbare plannen.
Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht. Freek de Jonge