[A270] Ontwikkelingen
Moderator: Moderatoren
-
- verkeersader
Re: [A270] Ontwikkelingen
Die spelwijze krijg je aangeleerd bij de verplichte inburgeringscursus als je in Eindhoven komt wonen 

-
- expressweg
Ik zal morgen -als ik in de sauna zit- deze spellingswijze even voorleggen aan een van onze zeer gewaardeerde leden van de Naturistenvereniging.
Ben benieuwd wat de reactie van deze Hellmonder zal zijn?
Ben benieuwd wat de reactie van deze Hellmonder zal zijn?

Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen.
N ° de membre 40
N ° de membre 40
-
- 2x2 autosnelweg
Dat vindt de burgemeester daar ook tegenwoordig.captain007 schreef:Ik wist niet dat Helmond een naamsverandering heeft ondergaan. It's a hell of a place
.
De autogordel: een band voor het leven.
-
- expressweg
Al pendelend tussen Naturistenterrein de Vaarselhof te Someren en het naturistisch Zwemuur in de Drietip te Nuenen zagen wij dat de A270 eenzijdig was afgesloten voor alle verkeer. Na het grote natte genieten heeft mijn ega met mijn toestel een stukje van een proef van TNO gefilmd.
De kwaliteit van dit filmpje liet helaas teveel te wensen over, maar gaf wel mooi weer, hoe er aan de overkant met genummerde auto's spookfiles wellicht voorkomen kunnen worden.
Het Eindhovens Dagblad berichtte hier op 25 januari 2010 ook over en riep in dit bericht op voor deelname aan een proef van TNO om de zogenaamde schokgolven en harmonica-effecten te kunnen voorkomen.
Ik wilde het stuk hier plaatsen, maar Wegener staat dit niet zomaar toe, even zoeken met als zoekterm: spookfiles.
Wij zagen ook nog een helicopter vliegen, waarschijnlijk om het ook nog van boven af te registreren.
Het was overigens een prachtige dag, en hopenlijk een voorbode van de komende zomer!
De kwaliteit van dit filmpje liet helaas teveel te wensen over, maar gaf wel mooi weer, hoe er aan de overkant met genummerde auto's spookfiles wellicht voorkomen kunnen worden.
Het Eindhovens Dagblad berichtte hier op 25 januari 2010 ook over en riep in dit bericht op voor deelname aan een proef van TNO om de zogenaamde schokgolven en harmonica-effecten te kunnen voorkomen.
Ik wilde het stuk hier plaatsen, maar Wegener staat dit niet zomaar toe, even zoeken met als zoekterm: spookfiles.
Wij zagen ook nog een helicopter vliegen, waarschijnlijk om het ook nog van boven af te registreren.
Het was overigens een prachtige dag, en hopenlijk een voorbode van de komende zomer!
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
N ° de membre 40
N ° de membre 40
-
- autoweg
Betekent naturisme ook exhibitionisme of is er een andere reden waarom je dat in iedere 2e post moet benadrukken?
En Ontopic: kun je het filmpje ergens plaatsen of is de kwaliteit te slecht?
En Ontopic: kun je het filmpje ergens plaatsen of is de kwaliteit te slecht?
-
- expressweg

Exhibitionisme maakt daar geen onderdeel van uit, ook al heb ik geen enkele moeite om mondeling en/of schriftelijk gewag te maken van onze levensvisie die ons zoveel levensvreugde verschaft.
Overigens wilde het filmpje wel op youtube, maar lukte het mij nog niet om het hier gestart te krijgen, om dan geen nonbericht te laten staan heb ik maar een twist aan de tekst gegeven, en de link verwijderd.
Maar zoals jullie mij vast al een beetje kennen ben ik de beroerdste niet en probeer ik het maar weer, hier is de video Link
Laatst gewijzigd door Naturist op zo 01 apr 2012, 20:00, 2 keer totaal gewijzigd.
N ° de membre 40
N ° de membre 40
-
- 2x5 autosnelweg

Link
-
- expressweg

N ° de membre 40
N ° de membre 40
-
- dorpsstraat
Re: A270 over aantal jaar N270???
>>> PS: Is de A270 (inmiddels) de kortste officiële snelweg van Nederland?
>> De A256 is korter.
> En de A38 is nog korter.
Volgens mij is de A270 sinds kort alsnog een goede kandidaat, of niet?
>> De A256 is korter.
Volgens mij is de A270 sinds kort alsnog een goede kandidaat, of niet?
-
- 2x2 autosnelweg
-
- 2x4 autosnelweg
De A205 zal wel winnen en daarna de A208. De A38 wint wellicht als kortste A/Nxx nummer, binnenkort gevolgd door de A74. De anderen hebben een flinke N-staart.Yoeri schreef:>>> PS: Is de A270 (inmiddels) de kortste officiële snelweg van Nederland?
>> De A256 is korter.
Voor bewegwijzerde A-wegen zullen A256 en A270 (en straks weer A74) wellicht wedijveren om kortste stuk.
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...
-
- 4x5 autosnelweg
De kortste snelweg is wellicht het nummerloze snelweggedeelte dat in het verlengde van de A 261 ligt. Het zeer korte deel van de s 110 dat binnen in knp. Amstel ligt, is ook een goede kandidaat.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
-
- 2x4 autosnelweg
Zo kan ik het ook. De N48 (volgens hm-bordjes) is richting zuiden ook voor 300 meter nog snelweg.
-
- 4x5 autosnelweg
Ja, jij laat de A 205 ook meetellen. Dat ding bestaat ook alleen op hectometerbordjes 

Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
-
- 2x4 autosnelweg
Juist daarom: het is een afzonderlijke snelweg met een eigen (A) nummer, net als de A38. De N48 heet geen A48 voor 300 meter.
Kortom: alles hangt vast aan definities.
Echte korte snelwegen gaan ook niet (naadloos) over in een snelweg met ander nummer. Dan vallen A38/256/205/74, etc allemaal af. Dan kom je op de losse stukjes A270, 261, 200 (want rotonde met A9), met als langste korte stuk de A31 Harlingen-Leeuwarden.
Kortom: alles hangt vast aan definities.
Echte korte snelwegen gaan ook niet (naadloos) over in een snelweg met ander nummer. Dan vallen A38/256/205/74, etc allemaal af. Dan kom je op de losse stukjes A270, 261, 200 (want rotonde met A9), met als langste korte stuk de A31 Harlingen-Leeuwarden.
-
- 4x5 autosnelweg
Er is ook nog een heel kort stukje A31 bij KP Zurich, alleen niet als zodanig bewegwijzerd.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- 4x3 autosnelweg
Ach, het kan ook andersom.
De A15 heeft ten oosten van knooppunt Ressen een autowegstatus.
De A15 heeft ten oosten van knooppunt Ressen een autowegstatus.
-
- 4x5 autosnelweg
Alleen heet dat stuk geen A15
(het heeft helemaal geen nummer).

"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- 2x3 autosnelweg

Peter - Als je veel tegenwind hebt, kun je beter zelf gaan liggen
-
- 4x3 autosnelweg
Het is nummerloos, maar de hectometerpaaltjes geven het een autosnelwegstatus:
- SPOILER: TOON
-
- 4x5 autosnelweg
Op GMaps zie ik ze niet.
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- autoweg
Ze staan er toch echt. 
Gaat door tot 165,2 als ik me niet vergis, maar er staat niet elke 100 meter ook een paaltje (vanaf 162,0 zijn er aardig wat die ontbreken)

Gaat door tot 165,2 als ik me niet vergis, maar er staat niet elke 100 meter ook een paaltje (vanaf 162,0 zijn er aardig wat die ontbreken)
*11-08-2017 L.M.
-
- 2x4 autosnelweg
Ach: De Bibeko Utrechtsebaan is bewegwijzerd EN behectometerd als autosnelweg en niet eens een autoweg....waldo79 schreef:Het is nummerloos, maar de hectometerpaaltjes geven het een autosnelwegstatus:
-
- 4x5 autosnelweg
Dan keek ik waarschijnlijk net in zo'n "gat".N342 schreef:maar er staat niet elke 100 meter ook een paaltje (vanaf 162,0 zijn er aardig wat die ontbreken)
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- expressweg
...en de N7 door Groningen is behectometerpaald als A7.Peter schreef:Ach: De Bibeko Utrechtsebaan is bewegwijzerd EN behectometerd als autosnelweg en niet eens een autoweg....waldo79 schreef:Het is nummerloos, maar de hectometerpaaltjes geven het een autosnelwegstatus:
-
- Voorzitter
Weinig. Ik ben er twee weken geleden geweest en er is een nieuwe gelijkvloerse kruising, niet ver na VZP Vaarle. Voorlopig is er nog niks wat er op aansluit, maar daar houdt de autosnelwegstatus op. Ik schat dat het nog hooguit vier kilometer is. Tot aan die gelijkvloerse kruising is de A270 geheel geasfalteerd, het deel daarna heeft nog wel het oude betonwegdek (maar is dus geen autosnelweg meer). Op de wegwijzer op het kruispunt dat volgt staat nog wel A270, maar de weg heeft autowegstatus. Er is ongeveer een kleine kilometer van de autosnelweg afgesnoept.nederland24 schreef:Hoeveel kilometer is er dan van de snelweg overgebleven?
-
- 2x2 autosnelweg
Uitermate spijtig dat van de mooiste snelweg van Nederland praktisch niets meer over is.
-
- autoweg
Klopt, richting Helmond met een v/max van 90, richting Eindhoven is het 100.Coen Tunnel schreef:Tot aan die gelijkvloerse kruising is de A270 geheel geasfalteerd, het deel daarna heeft nog wel het oude betonwegdek (maar is dus geen autosnelweg meer). Op de wegwijzer op het kruispunt dat volgt staat nog wel A270, maar de weg heeft autowegstatus. Er is ongeveer een kleine kilometer van de autosnelweg afgesnoept.
-
- verkeersader
De mooiste? Er zijn een aantal unieke kenmerken in de A270, zoals het betonnen wegdek (nu gedeeltelijk overlaagd met asfalt), de mix van redesign- en klassieke bewegwijzering, de gele wegnummerschilden op de kilometerpaaltjes, en het wegnummer in rood-op-wit in de aansluiting Nuenen. Maar wat maakt het nu de mooiste snelweg, Frits?Frits schreef:Uitermate spijtig dat van de mooiste snelweg van Nederland praktisch niets meer over is.

-
- 2x2 autosnelweg
Het betonnen wegdek en de middenbegroeiing. De A270 heeft een onnederlandse uitstraling en dat maakt 'm mooi (vind ik dan).