Snelwegfreak: dank voor je
review!
Snelwegfreak schreef: ↑wo 04 jul 2018, 19:55het lijkt erop alsof de pagina (in ieder geval bij mij) halverwege wordt afgekapt. Is dat bewust en is dat noodzakelijk? Beetje zonde om maar de halve pagina te gebruiken en de andere helft wit te laten. Hierdoor heb je toch onnodig veel extra regels.
Daar weet ik niks van. Bij mij kapt hij niks af. Hooguit tijdelijk, als hij nog aan het laden is.
Snelwegfreak schreef: ↑wo 04 jul 2018, 19:55ik vind de kleur geel voor de delen die wél NBA-foto's hebben ietwat misleidend.
Ik heb een paar kleuren gebruikt die ik bij de hand had (voor mijn andere websites). En geel is mijn lievelingskleur.

Je zult vanaf vandaag ook een lelijke kleur groen tegenkomen.
Ik weet nog niet precies wat ik wil uitdrukken met die kleuren; daar ga ik over nadenken.
Snelwegfreak schreef: ↑wo 04 jul 2018, 19:55En ik zie dat er voor verzorgingsplaatsen een 'schoppen' (♣) symbool [hebt] toegepast?
Klaver volgens mij.

. Dat leg ik ook uit op de hoofdpagina: "Trouwens, ♣ betekent: verzorgingsplaats. Ik gebruik het bij gebrek aan één symbool voor parkeerplaats-of-tankstation-of-allebei."
Snelwegfreak schreef: ↑wo 04 jul 2018, 19:55Misschien daar een [P] symbool (afbeelding) voor gebruiken
Ik heb de andere symbooltjes van de wegenwiki gepikt, maar daar is geen vzp-symbooltje. Aanvankelijk had ik ook letterlijk [P] gebruikt, maar dat dekt de lading niet.
Een klavertje vond ik wel wat op een boompje lijken, wat dan weer doet denken aan de inrichting van veel vzp's.
Snelwegfreak schreef: ↑wo 04 jul 2018, 19:55en de (indien aanwezige) naam vermelden op de hoofdpagina?
Ik dacht dat de overzichten dan te onoverzichtelijk zouden worden, maar ik begin die naampjes zelf ook te missen...
Snelwegfreak schreef: ↑wo 04 jul 2018, 19:55Tot slot denk ik dat de fotokwaliteit soms wat hoger mag
Beslist!
Ook hier zit ik te stoeien met het maken van foto's vanuit een rijdende auto.
Gisteren een deel van de A58 op de foto gezet vanaf de parallelwegen. Dan wordt het wel acceptabel:
Vanaf viaducten levert ook wel mooie plaatjes op:
Maar zelfs dan zit het soms wel eens tegen.
Ik probeer de foto's die echt slecht zijn kleiner te maken dan de andere, zodat duidelijker wordt dat ik niet tevreden ben met die foto's.
Vandaag heb ik een paar foto's van Renés oorspronkelijke site gebruikt. dat ziet er bijvoorbeeld zo uit:

En voorlopig het record: