http://picasaweb.google.nl/TreinSpotter ... ntramsdorf#
Veel kijkplezier!
Moderator: Moderatoren
Bedenk wel dat deze borden niet alleen bedoelt zijn voor de mensen die vanuit Passau naar Wenen rijden. Die hadden voor Graz al lang de A9 op moeten gaan, tenzij ze liever honderden kilometers omrijden, om de toltunnels mis te houden (ja, ik heb een famillielid die doet dat :P ).Willem schreef:Sowieso is Graz vanuit deze richting een wat minder logische bestemming.
Dankje, Ik ben naar Hongarije geweest (Balatonfüred) en heb onderweg verschillende fotoreportages gemaakt die ik nog de komende 2 weken zal uploadenSnarfFlevoland schreef:Bijzonder interessante foto serie!Bedankt!
Voordeel van Picasa is toch wel dat ik al de foto's kan downloaden en ze vervolgens op mijn gemak kan bekijken. Er zitten toch wel aardige kunstwerken tussen kwa bewegwijzering. Verder ziet de omgeving er ook best mooi uit. Hier ben ik nog nooit geweest in Oostenrijk naar Wenen.
Even een (wellicht dom) vraagje: Waar ben je eigen naartoe geweest op vakantie?
De knooppuntborden van mijn systeem, zien er exact zo uit :PFrits schreef:http://picasaweb.google.nl/TreinSpotter ... 4067417970
^Dit soort knooppuntborden vind ik nog het meest geslaagd van de Oostenrijkse bewegwijzering.
Volgende week dinsdag beginnen werkzaamheden om de A1 tussen Ybbs en Amstetten naar 2x3 rijstroken te verbreden en de bestaande snelweg te renoveren. Zodoende wordt de A1 stapsgewijs naar 2x3 rijstroken uitgebouwd. In oktober 2012 moeten de werkzaamheden afgerond zijn.ASFiNAG schreef:Dreispuriger Ausbau und Sanierung mit Oktober 2012 wieder abgeschlossen
Am Dienstag, 29. März 2011, starten die Ausbau- und Sanierungsmaßnahmen beider Richtungsfahrbahnen der A 1 West Autobahn zwischen Ybbs und Amstetten Ost. Zusätzlich zu diesen Maßnahmen, werden neue Entwässerungseinrichtungen für die Autobahnabwässer errichtet und vorhandene Lärmschutzwände instandgesetzt und durch neu zu errichtende Wände ergänzt.
Die Verbreiterung der beiden Richtungsfahrbahnen erfolgt parallel in den Jahren 2011und 2012. Im Zuge dieser Arbeiten wird das Tragwerk der Ybbsbrücke durch ein Stahlverbundtragwerk ersetzt.
Mit der Durchführung dieser Maßnahmen, welche im Oktober 2012 abgeschlossen sein werden, erfolgt die Sicherstellung der Netzverfügbarkeit im bis dato zweistreifigen A 1 Bereich zwischen Ybbs und Amstetten Ost. Des Weiteren wird die Hebung der Sicherheit in einem weiteren ausgebauten Abschnitt der West Autobahn gewährleistet.