Weer een set video's for your pleasure:
De A2 tussen Bielefeld en Bad Oeynhausen
Link
De A3 tussen Köln en Dernbach
Link
De A13 Rotterdam - Den Haag
Link
De N89 Betrix - Champlon
Link
De B311 tussen Zell am See en Saalfelden
Link
Sven_engelen's wegenvideo's
Moderator: Moderatoren
-
- expressweg
-
- expressweg
-
- expressweg
Re: Sven_engelen's wegenvideo's
Een aantal nieuwe video's weer te melden:
De E313 van Hasselt naar Liège: Link
De A7 van Groningen naar de Duitse grens die overigens echt een boost in views heeft gehad binnen 1 week: Link
De N14 rondom Den Haag: Link
En voor wie een dagje mee wil rijden met mijn bijbaan: Link
Ik heb echt veel content klaar staan van mijn roadtrip van afgelopen week maar ook nog wat van vorig jaar. Genoeg spul dus om mijn kanaal te vullen! Volgende week komt de D8 tussen Petrovice en Praag al online en ik ben nu bezig met het editen van de A2 tussen Ljubljana en Bled
De E313 van Hasselt naar Liège: Link
De A7 van Groningen naar de Duitse grens die overigens echt een boost in views heeft gehad binnen 1 week: Link
De N14 rondom Den Haag: Link
En voor wie een dagje mee wil rijden met mijn bijbaan: Link
Ik heb echt veel content klaar staan van mijn roadtrip van afgelopen week maar ook nog wat van vorig jaar. Genoeg spul dus om mijn kanaal te vullen! Volgende week komt de D8 tussen Petrovice en Praag al online en ik ben nu bezig met het editen van de A2 tussen Ljubljana en Bled

Svenlo
-
- expressweg
Van mijn vakantie (en niet mijn vakantie) is er inmiddels een goed ladinkje video's online gekomen:
Als eerste de D8 tussen Petrovice en Praag Link
De tweede is de A2 van Ljubljana naar Bled Link
Dan gaan we even terug naar West-Europa voor de A2 tussen Dortmund en Oberhausen Link
En zelfs even terug naar eigen land voor de N278 Link
Dan kun je een dagje met mijn bijbaan meerijden naar Zuid-Limburg en de ardennen: Link
En dan gaan we terug op vakantie, om precies te zijn naar Slowakije waar ik de nieuwe D4 om Bratislava heen op beeld heb gezet: Link
Als eerste de D8 tussen Petrovice en Praag Link
De tweede is de A2 van Ljubljana naar Bled Link
Dan gaan we even terug naar West-Europa voor de A2 tussen Dortmund en Oberhausen Link
En zelfs even terug naar eigen land voor de N278 Link
Dan kun je een dagje met mijn bijbaan meerijden naar Zuid-Limburg en de ardennen: Link
En dan gaan we terug op vakantie, om precies te zijn naar Slowakije waar ik de nieuwe D4 om Bratislava heen op beeld heb gezet: Link
Svenlo
-
- expressweg
Ik heb inmiddels een kaartje gemaakt met alle wegen die ik tot nu toe heb opgenomen met mijn GoPro. Dat zijn er nogal wat dus have fun met klikken! https://www.google.com/maps/d/u/0/viewe ... 635345&z=6
Svenlo