Een artikel van 27 mei 2022 wat mij voorbij schoot: https://www.umbriajournal.com/cronaca/i ... ue-470915/
Link
Er zit een enorme doorzakking in een voegovergang op de brug bij afrit Passignano-Ovest in de autostradale Perrugia - Betolle. De brug is voor nu nog steeds open en de doorzakking is zelfs op streetview al te zien. Er is groot alarm geslagen over de doorzakking maar de brug is nog steeds open met dezelfde doorzakking...
[I] Problemen met bruggen in Italië
Moderator: Moderatoren
-
- expressweg
-
- verkeersader
Re: [I] Problemen met bruggen in Italië
Vorige week nog overgereden;) van de betreffende brug wordt je wel een beetje zeeziek als je er over rijdt…
-
- zandpaadje
Vorig jaar zomer ben ik daar geweest. Een stukje verderop, tussen Passignano en Perugia is bijkans de allerslechtste snelweg waar ik ooit op heb gereden...
-
- Moderator
Ergens bij Longobucco in de provincie Cosenza is een brug van de SS177 ingestort vanwege een overstroming.

-
- 2x3 autosnelweg

Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...