[B][N016] Mechelen - Willebroek
Moderator: Moderatoren
-
Joshua
- autoweg
- Berichten: 1507
- Lid geworden op: di 24 okt 2023, 20:34
- Locatie: WAL. , BELG.
Re: [B][N016] Mechelen - Willebroek
MAKE WALLONIA GREAT TOGETHER AGAIN / Better, Bigger, Greater, Safer, Stronger, than ever before.
-
verfmeer95
- expressweg
- Berichten: 4377
- Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 19:37
Re: [B][N016] Mechelen - Willebroek
Die slinger an sich is logisch, maar de vraag is of die niet wat vloeiender had gekund.Hajo schreef: di 29 apr 2025, 17:55Rechtsonder op de foto lijkt een voorsorteervak te beginnen. Vandaar dus die slinger in het fietspad.
-
Vinny
- 4x5 autosnelweg
- Berichten: 43237
- Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
- Locatie: Friesland
Re: [B][N016] Mechelen - Willebroek
De zoom in de foto is gewoon sterk. Ik denk dat het alleen vloeiender had gekund als ze ook de berm wat hadden verbreed. Daar zal vast geen geld voor zijn uitgetrokken.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
-
rene154
- stadsweg
- Berichten: 453
- Lid geworden op: vr 22 jun 2007, 13:47
Re: [B][N016] Mechelen - Willebroek
De reden is mij wel helder. Dat er vervolgens wordt gekozen voor een dergelijke knik: dat niet. Zeker niet met zo’n smalle berm ernaast. Als je daar als fietser, om wat voor reden dan ook, valt en doorschuift, of simpelweg de bocht mist, zit je linea recta op de rechter rijstrook van de tegenliggende rijbaan. Er zal maar net een vrachtwagen rijden.Hajo schreef: di 29 apr 2025, 17:55Rechtsonder op de foto lijkt een voorsorteervak te beginnen. Vandaar dus die slinger in het fietspad.
Dit kan, of eigenlijk: dit moet, gewoon beter. Zeker als een weg opnieuw wordt aangelegd. De ruimte om dit beter op te lossen is er ook gewoon.
-
Wimpie25
- 2x3 autosnelweg
- Berichten: 8466
- Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 13:12
- Locatie: Aarschot
Re: [B][N016] Mechelen - Willebroek
Spijkers op laag water. Het fietspad is zeer ruim, de foto is ingezoomd. Die knik zal in de praktijk amper iets voorstellen.
-
rene154
- stadsweg
- Berichten: 453
- Lid geworden op: vr 22 jun 2007, 13:47
Re: [B][N016] Mechelen - Willebroek
-
Tommy
- autoweg
- Berichten: 2453
- Lid geworden op: vr 18 dec 2009, 14:57
- Locatie: Merchtem (B)
Re: [B][N016] Mechelen - Willebroek
Bron en meer: https://www.hln.be/willebroek/koning-bo ... ~a67213ae/Koning Boudewijnlaan in Willebroek krijgt begin juni opknapbeurt: twee weken omleiding
De Koning Boudewijnlaan (N16) in Willebroek wordt begin juni gedurende twee weken grondig aangepakt. Het Agentschap Wegen en Verkeer (AWV) voert van 1 tot en met 12 juni herstellingswerken uit aan het wegdek. De werken, die eerder dit jaar werden uitgesteld door ongunstige weersomstandigheden, worden nu niet alleen ingehaald, maar ook uitgebreid.
Of ook: https://wegenenverkeer.be/nieuws/n16-wi ... lde-werken
Dé grootste collectie aan foto's van Belgische gepersonaliseerde nummerplaten!
www.vanityplates.be
www.vanityplates.be