Jawel, maar in plaats van een normaal antwoord waarin wordt aangegeven dat de Deense politie wel of niet streng is, eventueel aangevuld met een link naar meer informatie, valt er gelijk een opmerking die gelijk van de ergste situatie uitgaat en daar val ik een beetje over. Want dat is namelijk niet bekend en in principe ook voor de verantwoording voor degene die de vraag stelt.Chrysa schreef: ↑zo 19 jul 2020, 19:00
Dat probeert hij nu toch ook? Hier op het forum zit naar mijn idee een stuk meer kennis hierover dan op tripadvisor/speedingeurope oid. Zo wordt je bijvoorbeeld overal bang gemaakt voor de Zwitserse boetes, terwijl ik op dit forum nog de nuance lees dat het in Valais allemaal wel los loopt met de handhaving.
Ik bedoelde overigens niks met mijn opmerking, wat mensen 1000km van mijn huis uitspoken op de weg doet me vrij weinig. Ik vond het gewoon grappig klinken hoe deze vraag uit het niets werd gesteld.
Uiteraard ben ik het volledig met Snelwegfreak eens dat je je in het buitenland aan de regels moet houden. In Nederland trouwens ook. Maar vul je reactie dan aan met de informatie die de vraagsteller vraagt. En wellicht had de vraagsteller z'n vraag ook iets anders kunnen formuleren.
Persoonlijk zoek ik voordat ik naar het buitenland ga, ook op of er specifieke regels zijn waar ik rekening mee moet houden en informatie over hoe streng de politie is vindt ik dan ook nuttig. Ook al heb ik niet de intentie de regels te gaan overtreden.