De Deense kroon heeft dat effect niet omdat deze gekoppeld is aan de euro.

Moderator: Moderatoren

Maar dan zie ik niet hoe die situatie zich hier bij Aalborg zou voordoen. Althans, ik neem aan dat de E45 aan de zuidkant van Aalborg van de E39 zal splitsen en over huidige tracé zal blijven lopen.Coen Tunnel schreef: za 09 dec 2023, 4:53Volgens mij doelt Vinny op een situatie waar een E-nummer afslaat, maar je die route niet kan blijven volgen omdat een verbinding op het knooppunt ontbreekt.

Inderdaad. En dat de andere opties onderzocht worden verrast me, dat de brug blijkbaar zoveel overcapaciteit heeft om de hogere belasting aan te kunnen. Dat is iets wat je niet verwacht, na alle bruggenproblemen in Duitsland (en zelfs Nederland).mavas schreef: do 21 dec 2023, 11:58 Zonder de situatie in detail te kennen zou ik voor een nieuwe parallelle brug gaan. Dan heb je ook voor de verdere toekomst nog een mogelijkheid om te verbreden naar 2x5 rijstroken.
Ook vluchten van Billund waren afgelast of omgeleid naar Kopenhagen.

https://www.tv2east.dk/guldborgsund/sto ... g-milepael (vertaald met DeepL)De brug is nu aan beide uiteinden met land ontsloten, wat betekent dat personeel, machines en materialen zowel vanuit Falster als vanuit Masnedø kunnen worden getransporteerd.
- "Vandaag is een belangrijke dag omdat we de kloof dichten tussen het landgedeelte van de brug en het deel van de brug dat al op het water is gebouwd," zegt Niels Gottlieb, projectmanager bij het Deense Wegendirectoraat. ..... De brugoverspanning die dinsdag werd gehesen is de 23e van 44 brugoverspanningen op het water die zijn gehesen.