Moderator: Moderatoren
Nr 2 lijkt mij Brembo
Nee, dat is toch een ander brugrestauarnt zo te zien. Het aantal ramen in de brug komt niet overeen.Egbert schreef: ↑di 03 nov 2020, 12:09 De derde lijkt Fiorenzuola d’Arda te zijn, alleen is er dan een flink stuk van de bovenkant verwijderd.
https://www.google.nl/maps/@44.9624384, ... 312!8i6656
Brembo en Novara lijken enorm op elkaar, maar volgens mij is het Novara. Nr 3 is volgens mij Feronia aan de A1dir bij Rome, zeker niet Brembo (soms wijzen plaatjes je naar de verkeerde kant). Dat verklaart vermoedelijk ook de snelheids-reducties, want je zit daar vlak voor het tolstation Roma-Nord. Op dezelfde manier zie je bij 6 het tolstation Rome-Sud in de achtergrond.
Die gebouwtjes lijken inderdaad de huidige wegrestaurants aan weerszijden. Je ziet ook nog de constructie waarop het bruggedeelte indertijd rustte. Leveranciersingangen lijken zich te bevinden vlakbij het punt waar de lift of het trappenhuis moet hebben gezeten.Coen Tunnel schreef: ↑di 03 nov 2020, 21:49De gebouwtjes waar tourist market op staat zijn wel blijven staan.
Kijk naar het handschrift^^
Pavesi was van oorsprong een producent van koekjes en soortgelijke producten, opgericht door Mario Pavesi. In de jaren ‘50 zijn zij zich mede op wegrestaurants gaan richten, onder de naam Autogrill Pavesi. Het bedrijf kwam uit Novara, waar ook hun eerste wegrestaurant lag. In 1977 fuseerden Pavesi en concurrenten Motta en Alemagna onder de naam Autogrill. De familie had toen ook geen controle meer. De controle lag in de laatste decennia bij de familie Benetton; ook bekend/berucht van Autostrade per l’Italia (mooie cross-sell...)