Hallo allemaal, ik had net een niet zo slimme actie op de A12 richting Utrecht, ik was gewoon even een rondje aan het rijden. Dus ik wilde gaan keren bij Nieuwerbrug. Ik reed op de linkerbaan, maar kon er niet tussen komen (tussen twee auto,s die onnodig in het midden reden

) Dus toen dat wel lukte met weinig ruimte, moest ik snel nog naar de rechterbaan opschuiven dit deed ik wel redelijk snel dus in een vloeiende beweging. Dus niet echt baantje voor baantje. Ik had wel mijn knipperlicht aan.
Zie ik achter mij een volkswagen polo met mij meegaan, die moest ook paar baantjes opschuiven, hij neemt ook de afslag. Ik rijd vervolgens de rotonde op, hij gaat ook de zelfde kant op als mij. Pas nu zag ik dat hij een politie pakje aan had. Dus ik ga de A12 weer op.. hij ook. Ik doe zo netjes mogelijk, vervolgens komt die mij voorbij en rijdt redelijk hard door.
Ik moet toegeven dat dit niet mijn netste ritje was.

Ik zat daarvoor ook al te kleven op de invoegstrook vanaf de N11 naar de A12 en volgens mij reed die toen al achter mij, ook reed ik + - 110 a 115 km/ ph Ook voegde ik in door gelijk naar de tweede rijstrook te gaan (ook omdat er een auto op de invoegstrook wilde invoegen) Dit geeft me nu echt stress. Kan je op kenteken een Emg cursus krijgen, want hij was duidelijk in ze vrijetijd zo te zien. (athans dat denk ik) En dat hij waar ik heen ging ook heen ging zit me niet lekker. Ik las op internet net dat je dus niet per se staande gehouden hoef te worden, maar dat het onomstotelijk vast moet staan wie de bestuurder was..
Wat zeggen jullie, maak ik mij te druk ? Ik heb menig bestuurder op wegmisbruikers voor dit soort overtredingen een Emg zien krijgen..