Ik zou denken dat onze nieuwe minister wel iemand is die die brief ter harte zou nemen. En tenminste de aanzet zou nemen om het te laten onderzoeken?SAN RED schreef: wo 16 jul 2025, 17:17Deze borden zijn al eens besproken in het topic "vernieuwing bww Vlaanderen"
Ook akkoord dat dit echt niet meer kan. Maar het melden (via meldpunt wegen) gaat niks in verandering brengen. Er moet eerder een open brief naar de minister van mobiliteit en openbare werken gestuurd worden [https://www.vlaanderen.be/vlaamse-reger ... -de-ridder] Met de benoemde problemen en ook realistische voorbeelden hoe het wel zou moeten (suggesties binnen de Vlaamse wegwijzer opmaak) - ondertekend door ... (aantal mensen) Dit is de enige manier om de wegwijzer problematiek aan te pakken. Hoe, en welke personen de open brief gaan maken,...![]()
[B][FOTO] Lichtbak-wegwijzers in België
Moderator: Moderatoren
-
Wimpie25
- 2x3 autosnelweg
Re: [B][FOTO] Lichtbak-wegwijzers in België
Die LED-misbaksels rond de R0 (ontworpen door Vilvoorde).
-
SAN RED
- verkeersader
Re: [B][FOTO] Lichtbak-wegwijzers in België
Waarschijnlijk ja.
Ik zie geen andere oplossing om de wegwijzer problematiek aan te pakken. Ook om toekomstige goede wegwijzers te garanderen rondom Ring Brussel.
Ik zie geen andere oplossing om de wegwijzer problematiek aan te pakken. Ook om toekomstige goede wegwijzers te garanderen rondom Ring Brussel.