De drie routes:
- Wezep - Arnhem - Duisburg - Keulen - Frankfurt am Main - Neurenberg - München - Inzell (901 km / 9 uur 33 min)

- Wezep - Arnhem - Oberhausen - Dortmund - Kassel - Schweinfurt - Bamberg - Neurenberg - München - Inzell (943km / 10 uur 4 min)

- Wezep - Hengelo - Oldenzaal - Osnabrück - Bielefeld - Paderborn - Kassel - Schweinfurt - Bamberg - Neurenberg - München - Inzell (918km / 10 uur 5 min)

Even afgezien van de half uur extra reistijd, op welke van bovenstaande routes is het het fijnst rijden? In mijn ogen is dat: minder vrachtverkeer, wat afwisseling in de landschappen en fijne wegen om over te rijden. Ik reken de N35 tussen Zwolle en Almelo dan even niet mee, daar kan ik wel mee leven.

Kunnen we rond München nog veel vertraging verwachten? Ik begrijp dat het daar altijd een drama is overdag? Uiteraard zal het een en ander ook afhangen van het weer. Zoals het er nu naar uit ziet gaat er in het zuiden van Duitsland vanaf donderdag tot zondag aardig wat sneeuw vallen, dus ik ga de verkeersinformatie ook goed in de gaten houden.
Alvast bedankt voor jullie tips!
(P.s. voor de weerliefhebbers, de directe model output van het Europese weermodel voor Inzell in de spoiler hieronder

- SPOILER: TOON