Exact, je kunt in de avond nog even een rondje lopen, leuk plekkie uitzoeken voor een hapje eten, misschien nog ergens iets drinken...Coen Tunnel schreef: ↑wo 31 aug 2022, 17:41Het is toch een leuke plek om in de avond wat uurtjes spenderen, en misschien morgenochtend ook wel. Zo heb ik ook wel eens in stadscentra overnacht, terwijl ik op doorreis was. En qua hotels kunnen mensen ook voorkeuren hebben. Locatie, prijs, maar ook de keten speelt voor mij wel een rol. En volgens mij geldt zoiets voor Hajo ook wel.
Als je bij de vogel bij Rangsdorf aan de Autobaan stopt kun je kiezen tussen eten in het hotel of eten in het hotel. En tijdens een wandeling ga je ook niet veel bijzonders zien.
Tsja, je bent niet voor niks een enigszins dwarse stroppendrager.

Voor mij hoeft het echt geen keten te zijn, maar als ik iets zoek heeft dat wel de voorkeur omdat dat vrijwel altijd redelijk ok is. Maar ik moet niet perse met Amex een exorbitante prijs te betalen.
Mijn eisen zijn simpel: Schoon, niet te heet, rookvrij en enigszins fatsoenlijke douche en bed.
Mijn betere helft heeft er een neus voor waar wel te boeken en waar niet, dus als het even kan laat ik haar kijken, gaat zeer zelden mis. Ik daarentegen heb daar minder gevoel voor.