edit: Sorry, maakte een foutje en ben de post kwijt... Nog maar een keer en gauw naar het nest...
Chrysa schreef: ↑ma 05 sep 2022, 20:12En dan lijkt het van buiten op een Sovjetblok, van binnen is het zo nieuw en schoon dat je je bijna schuldig voelt dat je überhaupt in die ruimte bent.
Zulke ervaringen heb ik ook. En andersom ook, dingen die stikduur zijn maar dan maar half schoon en in orde.
In Lviv, vlakbij de Opera; eerste keer in UA, 6 a 7 jaar terug ofzo. "Ah, locatie is goed, goed begin". Hofje in, gangen door, deuren door, oude versleten trap op, langs een bende oude zooi... "#*(@!&*(# wat heb je geboekt joh?!" eenmaal binnen: "Kunnen we langer blijven?"
Later in Nova Kakhovka (van die brug die er niet meer is); luxe ding, voor lokale begrippen best duur... Stopcontact zoeken achter het nachtkastje kom je allemaal pinda's tegen die nogal versleten waren. Gadverdamme.
Vincci in Salamanca Spanje, zag er mooi uit op foto's en maar €40 per nacht; net voor COVID in September 2019 ofzo. denk je dat er een addertje onder het gras zit maar kom je in een grote kamer uit, tip top spik en span in orde, goede service van goed Engels sprekend personeel.
Parijs, niet ver van de A86 en D2 aan de zuidkant van de stad (of nouja eigenlijk voorstad daar geloof ik). Hotel met dure naam (die me even niet te binnen schiet), hoge prijs, veel reviews en best ok rating... Vlug geboekt uiteraard zonder de bazin mee te laten kijken. Kom je binnen, tientallen jaren oude stoffige vieze versleten bende; de allergie sloeg ons op de neus en toen we aangaven dat we snel weer weg wilden waren ze niet eens verbaasd. Blijkt dat de reviews tussen Booking en Google niet consistent waren en de goede reviews bovendien van lang geleden.
Dan naar het centrum, prijs viel wel mee, dus denk ik "als dat maar goed gaat" maar het neusje van de bazin is beter dan de mijne, het was niet groot maar wel schoon en had exact alles wat we nodig hadden.