Parkeren RAI Amsterdam

Een speciaal subforum voor reisadviezen waar dan ook in Europa en reisverslagen uit de wereld.

Moderator: Moderatoren

sven_engelen
expressweg

Parkeren RAI Amsterdam

Bericht door sven_engelen » do 08 sep 2022, 13:14

Hey iedereen,

Ik heb a.s. zaterdag een evenement in de RAI in Amsterdam. Nou is mijn vraag: Waar kan ik een beetje goedkoop parkeren? €28 voor een dagkaart bij de RAI zelf vind ik een beetje aan de prijzige kant.
Svenlo

Rein
2x3 autosnelweg

Re: Parkeren RAI Amsterdam

Bericht door Rein » do 08 sep 2022, 13:20

Helaas voor jou is de P&R RAI niet beschikbaar dit weekend, anders had je na afloop even op en neer naar het centrum kunnen gaan en onder het P&R tarief kunnen parkeren.

Maar gelukje voor jou is dat op zaterdag parkeren in Buitenveldert, aan de andere kant van de Ring gratis is. Je zou daarom bijvoorbeeld kunnen parkeren bij het Amstelpark en dan in 10 minuten naar de RAI kunnen lopen. Hier direct naast de afrit van de A10 (buitenring) zal voldoende plaats beschikbaar zijn. Of hier op de Barbara Strozzilaan, dan loop je al helemaal binnen een paar minuten de RAI in.

Pino
4x3 autosnelweg

Bericht door Pino » do 08 sep 2022, 15:01

Los hiervan natuurlijk opties genoeg om wat meer aan de rand van de stad te parkeren en dan met de metro naar de RAI toe (als je geen zware dingen mee sjouwt). P+R Bijlmer ArenA komt zo snel in me op, of Diemen Zuid.

sven_engelen
expressweg

Bericht door sven_engelen » do 08 sep 2022, 21:33

Rein schreef: do 08 sep 2022, 13:20 Maar gelukje voor jou is dat op zaterdag parkeren in Buitenveldert, aan de andere kant van de Ring gratis is. Je zou daarom bijvoorbeeld kunnen parkeren bij het Amstelpark en dan in 10 minuten naar de RAI kunnen lopen. Hier direct naast de afrit van de A10 (buitenring) zal voldoende plaats beschikbaar zijn. Of hier op de Barbara Strozzilaan, dan loop je al helemaal binnen een paar minuten de RAI in.
Ah dankjewel! Keek even niet verder dan mijn neus lang is. Fijn om te horen dat het in het weekend gratis is. Dan ga ik daar gewoon parkeren.
Svenlo

Durashift
autoweg

Bericht door Durashift » do 08 sep 2022, 22:50

^^ of je huurt een deelfiets en parkeert gratis ;) . Even de website over parkeren in Amsterdam raadplegen, heb 'm hier op het forum laatst gelinkt.