Foto- en videoreportages van Nederlandse autowegen
Moderator: Moderatoren
-
Palance
- 4x5 autosnelweg
Bericht
door Palance » zo 02 okt 2022, 13:02
Ik had nog geen eigen topic waar ik foto's in kan plaatsen die niet echt in een ander topic thuishoren, dus bij deze.
Ik kwam vorige week dit monument tegen in Oosterend, Terschelling. Daar eindigt de weg vanuit West-Terschelling. Oostelijker kun je met de auto niet meer (legaal) komen
Lokatie

Laatst gewijzigd door Palance op di 11 okt 2022, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
-
Palance
- 4x5 autosnelweg
Bericht
door Palance » di 11 okt 2022, 13:34
Deze was ik vaker tegengekomen in Blaaksedijk, maar vandaag maar eens een foto gemaakt: Het is net een wegwijzer met diverse wegnummers.

"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
-
Palance
- 4x5 autosnelweg
Bericht
door Palance » za 15 okt 2022, 15:49
Vanwege de Max Verstappen-gekte heeft mijn gemeente een mini-circuitje aangelegd in een speeltuin.
Gewoon om vervelend te doen zou het best grappig zijn om Max en Lewis van plaats te wisselen

Autosnelwegen.net
-
Palance
- 4x5 autosnelweg
Bericht
door Palance » za 02 sep 2023, 13:40
Schiedam, Buitenhavenweg. Een soort van wegwijzer naar het centrum en naar Rotterdam.

Autosnelwegen.net