Beste Forummers,
Afgelopen weekend waren wij in België en hebben een zeer hectische dag gehad.
Een familielid werd met de ambulance weggevoerd naar het ziekenhuis tijdens ons weekendje weg. Gelukkig maakt zij het goed en zijn wij inmiddels terug in Nederland.
In alle hectiek heb ik hoogstwaarschijnlijk mijn telefoon op de auto gelaten en zijn wij vervolgens de weg op gereden. Na een uur in de auto gestapt te zijn kwam ik erachter dat ik mijn telefoon kwijt ben geraakt. Achteraf besefte ik mij een geluid te hebben gehoord en heb een vermoeden waar de telefoon ongeveer van de auto is gevallen. Ivm de toestand van de familielid was een uur terug en weer heen rijden geen optie.
Ik ben echt heel hard op zoek naar mensen die wonen in de omgeving Libramont-Chevigny, die wellicht een kijkje op de plek wilt nemen. Ik ben bereid hier ook een vergoeding voor te geven. Het gaat mijn ook niet om de telefoon, maar alle fotos en video van mijn kleine dochter die erop staan. Die zou ik enorm graag willen.
Is er iemand uit deze omgeving? Andere tips zijn ook welkom.
Oproep
Moderator: Moderatoren
-
- 2x3 autosnelweg
Re: Oproep
Heftig. Maar ik denk niet dat dit een goede plek is voor deze oproep.
Bel de gemeente Libramont-Chevigny (hopelijk spreken ze ook Nederlands) en vraag of er gevonden voorwerpen worden verzameld, plaats een oproep op Facebook. Maar wees vooral specifiek. Waar heb je de telefoon precies horen vallen, welk merk en type is het, enz. Is er een dienst die mobiele telefoons die aan staan kan opsporen?
Andere tips:
https://www.mobiel.nl/nieuws/telefoon-kwijt-of-gestolen
Vergeet ook niet om je af te melden bij accounts op je telefoon, want er kan iemand met je gegevens aan de haal gaan.
Bel de gemeente Libramont-Chevigny (hopelijk spreken ze ook Nederlands) en vraag of er gevonden voorwerpen worden verzameld, plaats een oproep op Facebook. Maar wees vooral specifiek. Waar heb je de telefoon precies horen vallen, welk merk en type is het, enz. Is er een dienst die mobiele telefoons die aan staan kan opsporen?
Andere tips:
https://www.mobiel.nl/nieuws/telefoon-kwijt-of-gestolen
Vergeet ook niet om je af te melden bij accounts op je telefoon, want er kan iemand met je gegevens aan de haal gaan.