Kaarten ESRI conferentie

Forum voor liefhebbers van kaartmateriaal

Moderator: Moderatoren

marcel
2x2 autosnelweg
Berichten: 5920
Lid geworden op: ma 07 mar 2005, 14:15
Locatie: Adliswil CH

Kaarten ESRI conferentie

Bericht door marcel »

Wat kaarten die ik gefotografeerd heb op de ESRI user conference in San Diego, in de vorm van een raadsel. Sommige zal bijna iedereen weten, andere zijn moeilijker.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding
Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 85893
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: Kaarten ESRI conferentie

Bericht door Chris »

Die bovenste twee zijn vlak bij elkaar in Texas, Austin en Temple / Killeen.
marcel
2x2 autosnelweg
Berichten: 5920
Lid geworden op: ma 07 mar 2005, 14:15
Locatie: Adliswil CH

Re: Kaarten ESRI conferentie

Bericht door marcel »

Klopt. Austin had ik ook meteen herkend, en die andere zit hoger op dezelfde paal en was daarom voor mij ook gemakkelijk te vinden.
Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 85893
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: Kaarten ESRI conferentie

Bericht door Chris »

4 is Sydney en 5 is Nashville
marcel
2x2 autosnelweg
Berichten: 5920
Lid geworden op: ma 07 mar 2005, 14:15
Locatie: Adliswil CH

Re: Kaarten ESRI conferentie

Bericht door marcel »

Klopt, waarbij Nashville het noorden rechts heeft.
Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 9084
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren

Re: Kaarten ESRI conferentie

Bericht door keokiracer »

Is 3 Las Vegas met het noorden rechts?
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
marcel
2x2 autosnelweg
Berichten: 5920
Lid geworden op: ma 07 mar 2005, 14:15
Locatie: Adliswil CH

Re: Kaarten ESRI conferentie

Bericht door marcel »

Ja, klopt. Deze wist ik niet en heb ik alleen gevonden door een aantal grote steden te bekijken.
Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 85893
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: Kaarten ESRI conferentie

Bericht door Chris »

Nummer 7 is St. Louis, die snelweg is I-44. Die kostte me wel wat tijd om te vinden.
Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 9084
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren

Re: Kaarten ESRI conferentie

Bericht door keokiracer »

Ha, 6 is Rotterdam met in het groen Ahoy.
Ik dacht al, waarom komt mij dat zo bekend voor. :)
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
marcel
2x2 autosnelweg
Berichten: 5920
Lid geworden op: ma 07 mar 2005, 14:15
Locatie: Adliswil CH

Re: Kaarten ESRI conferentie

Bericht door marcel »

Klopt allebei. Ik heb St. Louis inderdaad ook alleen gevonden door een aantal grote steden te bekijken (maar met Las Vegas had ik meer moeite).

En de grap is dat ik Rotterdam eerst niet herkende, terwijl ik er gewoond heb. Niet in Rotterdam-Zuid, maar toch.
LennyKravitz
autoweg
Berichten: 1055
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 14:16
Locatie: Rotterdam

Re: Kaarten ESRI conferentie

Bericht door LennyKravitz »

edit was fout
It aint over 'till it's over...