Komende zomer verwacht ik regelmatig te moeten parkeren in een betaald parkeren zone op straat. In Nederland doe ik dat niet zo vaak, en indien nodig is de Rabo app dan afdoende.
Iemand ervaring met betaaldparkeren apps die (ook) in Frankrijk werken?
Parkeer app Frankrijk
Moderator: Moderatoren
-
waldo79
- 4x3 autosnelweg
-
Peter
- 2x4 autosnelweg
Re: Parkeer app Frankrijk
Ze zullen er vast zijn, maar ik vrees dat je een app moet installeren per grote plaats of regio. Bij de kleinere plaatsen moet je gewoon je kenteken intoetsen of een kaartje trekken met pinpas of muntgeld (net als in Nederland). Of bedoel je apps van grote semi-commerciele parkeergarages, ?
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...
-
Vahalis
- autoweg
Ik gebruik in het buitenland Easypark. Dekking verschilt echter sterk naar land/plaats. Als ik in de app kijk lijkt het in Noord-Frankrijk in redelijk wat plaatsen te werken. Meer naar het zuiden echter zeer beperkt.
https://www.easypark.com/nl
https://www.easypark.com/nl
-
Mundial
- verkeersader
In Indigo Neo (van Vinci) vind je heel wat steden.
Ze zijn doen ook voor heel wat Belgische steden het parkeerbeheer en de app is daardoor ook in het Nederlands beschikbaar.
Weer een Frans bedrijf dat in België zaken doet, soms zijn we toch echt een soort kolonie van onze zuiderburen
Ze zijn doen ook voor heel wat Belgische steden het parkeerbeheer en de app is daardoor ook in het Nederlands beschikbaar.
Weer een Frans bedrijf dat in België zaken doet, soms zijn we toch echt een soort kolonie van onze zuiderburen
-
hoompey
- dorpsstraat