Ik ben het internet aan het afstruinen naar oude plaatjes van de situatie van de oude betonbrug over de Vliet, en naar plaatjes van de oude situatie van de Rondweg Oost in Steenbergen vóórdat de rotonde's aangelegd werden. Ik weet niet zo heel goed waar ik nou specifiek naar moet zoeken, en Google helpt in dit geval ook niet veel want die laat alleen maar afbeeldingen zien van onderwerpen die niks met mijn zoektermen te maken hebben.
Nu is mijn vraag, zijn er op dit forum toevallig gebruikers die nog foto's, video's of wellicht linkjes naar forumposts hebben hiervan?
Gezocht: foto's oude situatie Dinteloord - Steenbergen
Moderator: Moderatoren
-
Fiets97
- zandpaadje
-
keokiracer
- 2x3 autosnelweg
Re: [N259] Foto's oude situatie Dinteloord - Steenbergen
Je bedoelt de betonbrug die er lag voordat deze ophaalbrug werd gebouwd?
Ik kan vrij weinig vinden. In het Archief van Rijkswaterstaat zijn de oudste foto's van 1993, dat lijkt net na de bouw van de rotondes te zijn. Bovenstaande foto van de ophaalbrug is zo ongeveer de enige foto die ik kan vinden in het Brabants archief, het staat je uiteraard vrij om zelf verder te zoeken.
Ik kan vrij weinig vinden. In het Archief van Rijkswaterstaat zijn de oudste foto's van 1993, dat lijkt net na de bouw van de rotondes te zijn. Bovenstaande foto van de ophaalbrug is zo ongeveer de enige foto die ik kan vinden in het Brabants archief, het staat je uiteraard vrij om zelf verder te zoeken.
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
-
Snelwegfreak
- Hoofdmoderator
Enne gojje mins blieft altied leave.
-
keokiracer
- 2x3 autosnelweg
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
-
Jackbauer1350
- 2x3 autosnelweg
En een foto van de oude brug naast de nieuwe brugkeokiracer schreef: ma 22 jul 2024, 17:15 Je bedoelt de betonbrug die er lag voordat deze ophaalbrug werd gebouwd?
Op Googlemaps is te zien dat er nog restanten van de oude weg naar de brug toe aan weerszijde van de vliet zijn blijven liggen.
Sterker nog, ik denk dat de haaientanden van de uitrit op de foto in jouw post deze haaientanden zijn.
Luchtfoto van de brug
werkzaamheden bij de oude brug, vanwege de bouw van de nieuwe, huidige brug.
Oud en nieuw gebroederlijk naast elkaar